وکیل خلع ید و تخلیه کرج - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
تخلیهحقوقیخلع یدوکیل زمین شهریوکیل ملکی و ثبتی

وکیل خلع ید و تخلیه کرج

وکیل خلع ید و تخلیه

خلع ید در امور حقوقی به کارهای غیر قانونی فروش و تصاحب املاک غیر منقول نظیر زمین و مسکن اشاره دارد. در خلع ید و تخلیه، فردی به صورت غیر قانونی و بدون در دست داشتن سند رسمی اقدام به فروش مال دیگری می کند. این امر خلاف قانون بوده و تخلف می باشد و همچنین مجازات خود را دارد. طبق قانون آیین دادرسی مدنی، تمامی دادخواست ها و شکایات مربوط به حوزه خلع ید و تخلیه در محل وقوع خلع ید و تخلیه اموال غیر منقول انجام می گیرد. یعنی دادگاه صالح نیز برای رسیدگی به این دعاوی، در محل وقوع ملک می باشد.

این دعاوی با کمک وکیل خلع ید و تخلیه(به انگلیسی:disposal and evacuation lawyer) به راحتی حل و برطرف می شود. می توان در طول انجام این فعالیت از حضور این وکلا بهره مند شده و با مشاوره های حقوقی آنها چنین مسائلی را به راحتی برطرف کرد. در ادامه با ویژگی های وکیل حقوقی خود و بسیاری از امور مربوط به خلع ید و تخلیه آشنا شوید تا در صورت نیاز بتوانید به درستی به انجام و حل درست این فعالیت ها رسیدگی نمایید.

وکیل خلع ید و تخلیه کرج
وکیل خلع ید و تخلیه کرج

چه افرادی می توانند دعاوی خلع ید و تخلیه را مطرح کنند؟

دعاوی خلع ید و تخلیه از جمله اموری می باشد که همه روزه در نقاط مختلف کشور اتفاق می افتد. همان طور که می دانید، خلع ید عبارت است از مال غیر منقولی که به صورت غیر قانونی تصرف می شود. تخلیه نیز شامل مواردی می شود که صاحب خانه به صورت غیر قانونی به مستاجر خود ابلاغ می کند که باید خانه و محل مسکونی او را تخلیه کند. اگر این فعالیت ها به صورت غیر قانونی انجام گیرد، شخصی که مال او خلع ید شده است و مستاجر می توانند دعاوی خلع ید را مطرح نمایند.‌

اگر فردی سند رسمی و قانونی ملکی را در دست دارد و این ملک او مورد تصرف غیر قانونی قرار گرفته است، می تواند به مراجع قضائی و قانونی مراجعه کرده و دعاوی خلع ید را مطرح کند. به این شکل می تواند به حل چنین مسائلی به راه و روش کاملا قانونی بپردازد. همچنین مستاجری که قرارداد رسمی در دست دارد و صاحب خانه به صورت غیر قانونی و بدون اینکه زمان تخلیه رسیده باشد اقدام به مطرح کردن تخلیه کند، می تواند از این امر غیر قانونی دعاوی خلع ید و تخلیه را مطرح کرده و به این شکل به صورت قانونی به این مشکل نیز رسیدگی شود.

این دعاوی توسط این افراد قابل مطرح هستند و به کمک قانون و با راه و روش درست و با حضور مجرب ترین وکلای خلع ید و تخلیه چنین مسائلی در دادگاه حل و رفع می شود. یعنی می توان املاک خود را از خلع ید نجات داده و در زمان مستاجری نیز بر اساس قرارداد از تخلیه زود هنگام جلوگیری کرد. به این روش مشکل از بین می رود واگر جرمی نیز صورت گرفته باشد قانون فرد مجرم را به مجازات خود بر اساس مواد قانونی مندرج می رساند.

تفاوت دعاوی خلع ید و دعاوی تخلیه

همان طور که می دانید، دعاوی مربوط به خلع ید به اموری اشاره دارد که در آن مال غیر منقول مورد تصرف غیر قانونی قرار گرفته است. این دعاوی تنها شامل املاک غیر منقول می باشد و ملک منقول شامل چنین دعاوی ای نمی شود. اما دعاوی تخلیه شامل املاک منقول و غیر منقول می شود و برای هر کدام از آنها می توان دعاوی خود را مطرح کرد.

دعاوی تخلیه نیز مربوط به مستاجرینی می باشد که قبل از زمان تخلیه صاحب ملک اقدام به ابلاغ تخلیه نموده است‌. یا حتی این دعاوی شامل مستاجرینی می شود که از زمانی که برای تخلیه در قرار داد ذکر شده است گذشته اما مستاجر تخلیه را انجام نداده است.‌ در این صورت فرد صاحب اموال منقول و غیر منقول می تواند شکایت و دعاوی خود را مطرح نماید. چنین تفاوت هایی در دعاوی خلع ید و تخلیه وجود دارند که با توجه به این تفاوت ها برای هر کدام از مشکل های پیش رو می توان دعاوی خود را مطرح کرده واز راه درست و اصولی و با رعایت شرایط و مواد قانونی مشکلات خود را حل کرد.

شرایط مطرح کردن دعاوی خلع ید و تخلیه

دعاوی خلع ید و تخلیه همانند هر امر حقوقی دیگری نیازمند طی مراحل مختلف و قانونی می باشند. دعاوی خلع ید باید با شرایط اصولی و درستی مطرح شوند و خلع ید و تخلیه به این شکل صورت گیرد. از جمله شرایطی که برای مطرح کردن دعاوی خلع ید و تخلیه باید در نظر گرفته شود شامل موارد مختلفی از جمله گزینه های زیر می باشد:

  1. کسی که دعوای خلع ید را مطرح کرده است باید سند رسمی مالکیت ملکی که ادعای خلع ید می کند را داشته باشد. در غیر این صورت در دادگاه به نتیجه ای نمی رسد و نمی تواند مشکل خود را حل نماید و نتیجه مثبتی نمی گیرد.
  2. مالی که مورد تصرف قرار گرفته است و در واقع خلع ید برای آن صورت گرفته باید کاملا غیر منقول باشد.
  3. اگر تصرفی در ملک و خلع ید صورت گرفته است باید تصرف شخص متصرف احراز گردد تا به این صورت روند قانونی و صحیح کار طی شود و به نتبجه ای عادلانه برای حل این پرونده دست یابد.
  4. تصرف بر ملک و خلع ید باید به صورت غیر قانونی صورت گیرد و قرار داد و شرایط قانونی در این باره موجود نباشد. زیرا در این صورت با توجه به وجود مدارک قانونی تصرف و خلع ید صورت نگرفته است.

به این صورت دعاوی فوق مطرح می شود و بر اساس مدارک و شواهدی که موجود می باشد هر کدام از طرفین که بی گناه بوده و حق با او باشد با طی روند قانونی به حق خود می رسد. مجرم نیز باید به مجازات قانونی خود برسد. این مجازات نیز طبق جرمی که صورت گرفته است متغیر می باشد. یعنی می تواند کم و زیاد باشد و افراد باید این مجازات را چه جریمه نقدی و چه مجازات های دیگر پرداخت نمایند.

وکیل خلع ید و تخلیه کرج
وکیل خلع ید و تخلیه کرج

وکیل خلع ید و تخلیه

در زمینه حل مشکلات حقوقی مربوط به خلع ید و تخلیه مراحل قانونی و حقوقی باید کاملا رعایت شود. اما به دلیل دشوار بودن این مشکلات و بی تجربه بودن برخی افراد و نداشتن اطلاعات کافی آنها ممکن است افراد را در این باره دچار مشکل نماید. از این رو می توان از افرادی که اطلاعات حقوقی بالایی برای حل این دعاوی و مشکلات دارند را بر سر کار آورده و از مشاوره های حقوقی عالی آنها بهره مند شد. این افراد همان وکلای مجرب خلع ید و تخلیه می باشند.

وکیل خلع ید و تخلیه دارای تخصص بالایی در این زمینه بوده و می تواند به خوبی موکلین خود را یاری کند تا به نتیجه ای مطلوب و عالی در حل پرونده خود برسند. وکیل پرونده های خلع ید و تخلیه می تواند با اطلاعات و تجاربی که دارد از صفر تا صد پرونده را تحت نظر داشته باشد و به راحتی با روش های قانونی و اصولی به رفع و حل شدن آنها کمک کند. همچنین می تواند به راحتی در تمامی مراحل به موکلین خود مشاوره ها و اطلاعات لازم و کافی را بدهد. به این صورت موکلین و افراد شاکی نیز از سردرگمی ها رهایی می یابند و با کمک چنین وکلایی می توانند به بهترین نتایج در پرونده خود دست یابند.

وکیل خلع ید و تخلیه وکیل متخصص و مجرب برای حل چنین دعاوی می باشد. او معمولا تمام تمرکز خود را بر روی حل و برطرف کردن چنین پرونده هایی گذاشته و موجب حل و برطرف شدن مشکلات چنین پرونده هایی می شود. از این رو می توان به آنها اعتماد کامل داشته و تمامی امور خود در این زمینه مهم را به این وکلای حرفه ای سپرد. همچنین شما می توانید در هر زمان بر اساس پرونده های موفقی که این وکلا دارند شاهد داشتن پرونده ای موفق در مشکل و شکایت خود باشید. به این شکل می توان به راحتی و در سریع ترین زمان نیز به نتیجه ای فوق العاده خوب و عالی رسید.

ویژگی وکیل خلع ید و تخلیه

وکیل خلع ید و تخلیه یکی از وکلای قانونی و حرفه ای می باشد که با توجه به مواد قانونی درست و اصولی فعالیت خود را انجام می دهد. این وکلا همانند هر وکیل مجرب دیگر ویژگی هایی دارند که موکلین بر اساس این ویژگی ها از این وکلا رضایت مندی بالایی دارند و با اعتماد و اطمینان کامل امور خود را به دست آنها می سپارند. از مهم ترین ویژگی های مورد توجه وکیل خلع ید و وکیل تخلیه می توان موارد زیر را نام برد:

  • در حوزه دعاوی ملکی و تخلیه تخصص بسیار بالایی دارند و با راه های درست و اطلاعات کافی اقدام به حل و رفع این مشکلات و دعاوی می نمایند.
  • آخرین رویه دادگاه ها و مراکز قانونی مختلف از جمله ادارات مربوط به ثبت را به خوبی دانسته و بر اساس آن فعالیت حقوقی خود را انجام می دهند.
  • با آخرین تغییرات مربوط به دعاوی خلع ید و تخلیه کاملا آشنا بوده و بر مبنای آن از موکلین خود دفاع کرده و آنها را به حق قانونی خود می رسانند.
  • در روند بهتر پرونده تا لحظه آخر و پیگیری آن استمرار کرده و تمام تلاش خود را می کنند تا پرونده به نتیجه ای عالی و رضایت بخش برسد.
  • به تنهایی دارای تخصص بالایی هستند، اما برای بهتر شدن روند پرونده از مشاوره های دیگر وکلا و قضات بازنشسته نیز بهره مند شده و بر اساس این امر فعالیت خود را به انجام می رسانند.
  • در هر ساعت از شبانه روز به صورت حضوری و یا غیر حضوری از جمله راه های آنلاین می توانند مشاوره های لازم را به موکلین خود داده و ابهامات و سوالات آنها را با پاسخ درست برطرف نمایند.
  • بسیار کاری و حرفه ای هستند و کاملا قانونی کار و حرفه خود را انجام می دهند و سعی در حل بهتر پرونده و جلب رضایت موکلین خود دارند.
  • از هیچ فعالیت حقوقی و قانونی برای حل پرونده موکل خود دریغ نمی کنند و تمامی راه های درست را طی می کنند تا پرونده موکل آنها موفق شود.

این ویژگی ها در مجرب ترین وکلای خلع ید و تخلیه وجود دارند و این وکلا حتما باید این ویژگی های مهم را داشته باشند. زیرا تنها در این صورت است که می توان شاهد حل بهتر پرونده خود و مشکلات موجود در این راه بوده و به درستی آنها را برطرف کرد. از این جهت افراد در هر زمان با توجه به ویژگی های وکیل خلع ید و تخلیه حرفه ای ترین و متخصص ترین آنها را انتخاب کرده و با آنها این مسیر را تا رسیدن به نتیجه ای عالی و مقبول طی می کنند و از مشاوره های چنین وکلای متخصص و حرفه ای بهره مند می گردند.

وکیل خلع ید و تخلیه کرج
وکیل خلع ید و تخلیه کرج

هزینه وکیل خلع ید و تخلیه

معمولا هر وکیلی برای انجام بهتر فعالیت خود حق الوکاله ای از موکلین خود دریافت می کند. این هزینه و حق الوکاله برای تمامی وکلا بر اساس نوع پرونده و سختی و آسانی آنها و همچنین زمانی که برای رسیدن به نتیجه این پرونده طی می شود متفاوت می باشد. وکیل خلع ید و تخلیه نیز بر اساس این شرایط هزینه های مختلف و البته مناسبی را از موکلین خود دریافت کرده و به درستی به رفع مشکلات حقوقی آنها می پردازد. بهترین وکیل خلع ید و تخلیه در هر کجای ایران با توجه به روش های انجام مشاوره های حقوقی خود نیز می توانند هزینه های مختلف و مناسبی را دریافت کند.

با داشتن مشاوره های تلفنی و یا آنلاین و حتی حضوری باید هزینه های مختلفی را نیز برای انجام این امور صرف کرده و با توجه به آنها اقدام به رفع ابهامات در چنین پرونده هایی کرد. وکیل خلع ید و تخلیه به روش های مختلف و در زمان های گوناگون مبلغ مشخصی از حق الوکاله خود را دریافت می کند و می تواند تا زمان رسیدن پرونده به نتیجه در هر زمان از موکل خود هزینه ها را به مقدار مشخص و با توجه به توان موکل خود دریافت کند و به این شکل فعالیت خود را انجام دهد.

صرف هزینه ها برای پرونده های خلع ید و تخلیه کاملا مقبول می باشد. زیرا با وجود وکیل و صرف هزینه برای داشتن چنین وکلایی بسیار مقرون به صرفه تر می باشد و می توان با داشتن وکیل در کوتاه ترین زمان به بهترین نتیجه دست یافت. اما اگر مشاوره ها و راهنمایی های وکیل خلع ید و تخلیه نباشد در این راه مشکلاتی برای افراد به وجود می آید و ممکن است حتی هزینه های بسیار بالاتری نسبت به هزینه داشتن وکیل خلع ید داشته باشند. از این رو می توان با خیال آسوده مناسب ترین هزینه ها را برای داشتن این وکلای مجرب مجموعه ما صرف کرده و تا آخر پرونده از مشاوره ها و کمک های فوق العاده حرفه ای و قانونی این وکلای عالی و مورد توجه بهره مند شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید