بهترین وکیل ایران چه کسی است؟ - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
وکیل

بهترین وکیل ایران چه کسی است؟

هیچ کس نمی‌تواند نیاز خود را به وکیل انکار کند. حتی اگر فردی بسیار قانون‌مند باشید باز هم مشکلات و مسائل حقوقی ممکن است شما را به عنوان طعمه بعدی خود برگزیند.

دلشوره‌ها و دل‌نگرانی‌های شما طبیعی است. شما را کاملا درک می‌کنم. به دنبال بهترین وکیل ایران هستید تا بتوانید مشکلات خود را حل کنید. اما آیا تا به حال از خود پرسیده‌اید چه کسی برازنده لقب بهترین وکیل (Best Lawyer) است؟ کدام فعالیت‌های علمی، پژوهشی و خدماتی این افراد آن‌ها را به بهترین وکیل ایران تبدیل کرده است؟

ما تنها موفقیت این افراد را می‌بینیم و از شب بیداری‌ها و سختی‌های آن‌ها در این مسیر بی‌خبریم. استرس‌ها و ترس‌های آن‌ها برای موفقیت را نادیده می‌گیریم. و هر گونه که دوست داریم در مورد تعرفه دریافتی آن‌ها قضاوت می‌کنیم.

بهترین وکیل ایران چه کسی است؟
بهترین وکیل ایران چه کسی است؟

بهترین وکیل ایران

خب. حال نوبت این است که به اولین پرسش مطرح شده پاسخ دهیم. بهترین وکیل ایران چه کسی است؟

فرض کنید یک تیم پژوهشی با پرس و جو از مراجعه‌کنندگان خدمات حقوقی یک لیست از بهترین وکلا ایران تهیه کرده‌اند. قطعا وکلا مجموعه حقوقی البرز رتبه‌های اول این لیست را به خود اختصاص داده‌اند.

وکلا البرز به عنوان بهترین متخصصان حقوقی در زمینه فعالیت خود شناخته می‌شوند. به دلیل خدمت رسانی حقوقی به سراسر ایران توانسته‌اند خود را در میان هزاران هزار وکیل موفق در ایران به عنوان بهترین حقوق‌دان معرفی کنند.

حال نوبت پاسخ دادن به سوال دوم است. به نظر شما کدام ویژگی این وکلا موجب شده تا به عنوان بهترین وکلا ایران شناخته شوند؟

هنگامی که قصد انتخاب یک وکیل برای پرونده‌های حقوقی خود را دارید زمانی را صرف بررسی رزومه کاری وی می‌کنید. اولین سوالی که از مراجعه کنندگان قبلی وکیل مربوطه می‌پرسید این است که آیا پرونده شما با موفقیت به پایان رسید؟

بنابراین می‌توانیم بگوییم موفقیت یک وکیل در پرونده‌های حقوقی‌اش نشان دهنده پیروزی و موفقیت او است.

حتما برای شما هم اتفاق افتاده است که زمان زیادی را صرف دریافت خدمات حقوقی کرده‌اید. متأسفانه باید بگوییم کمبود متخصصان حقوقی برتر در ایران باعث می‌شود تا همین چند تن وکیل موفق وقتی برای سر خاراندن نداشته باشند. بنابراین طبیعی است اگر زمان کافی برای رسیدگی به برخی پرونده‌های ساده را نداشته باشند.

بهترین وکیل ایران چه کسی است؟
بهترین وکیل ایران چه کسی است؟

بهترین وکیل ایران چه مسیری را برای موفقیت پشت سر گذاشته است؟

تلاش، خستگی، تلاش مجدد، خستگی مجدد، تلاش مجدد‌. این چند واژه به وضوح مسیر زندگی بهترین وکیل ایران را نشان می‌دهد. او تلاش می‌کند. خسته می‌شود. تلاش می‌کند و باز خسته می‌شود. اما باز هم از تلاش دست نمی‌کشد.

برای تبدیل شدن به بهترین وکیل ایران ابتدا چندین سال را در رشته حقوق تحصیل می‌کند. جوانی‌اش را صرف علم آموزی می‌کند. تا بعدها بتواند دردی را از جامعه‌اش دوا کند.

با سختی‌های فراوان از آزمون وکالت می‌گذرد. و وارد مقطع سخت‌تری می‌شود. جرم‌ها، مجازات‌ها و نحوه دفاع از حق و حقوق ضایع شده را می‌آموزد.

پس از سال‌ها تلاش بی‌وقفه او حالا امروز واژه وکیل را از آن خود کرده‌ است. اما آیا کسی او را به رسمیت می‌شناسد؟

وارد مرحله جدید‌تری می‌شود. دادگاه را به عنوان دومین مکان زندگی خود انتخاب می‌کند. روزها در دادگاه تلاش می‌کند تا دردهای اجتماعی را درمان کند.

از در و دیوارهای دادگاه گرفته تا مجرمان محکوم به اعدام به او در کسب تجربه کمک می‌کنند. حال او یک وکیل باتجربه است.

او حالا در اول یک مسیر سخت و پر از رقیب ایستاده است. باید تلاش‌هایش را چندین برابر کند تا بتواند موفق شود. باید موفقیت‌هایش را در پرونده‌های حقوقی افزایش دهد تا جامعه او را به عنوان بهترین وکیل ایران به رسمیت شناسد.

بهترین وکیل ایران چه کسی است؟
بهترین وکیل ایران چه کسی است؟

هزینه بهترین وکیل ایران چقدر است؟

قصد تبلیغ نداریم. می‌خواهیم با شما رو راست باشیم. هنگامی که قصد دریافت خدمات از بهترین وکیل را دارید باید انتظار درخواست هزینه‌های نسبتا بالا را نیز داشته باشید.

اگر چه نمی‌توانیم بگوییم هزینه بهترین وکیل ایران بسیار بالا است. اما این توانایی را نیز نداریم که به دروغ بگوییم تعرفه بهترین وکیل ایران بسیار پایین است.

خدمات خوب و تاثیرگذار نیازمند صرف هزینه و وقت هستند. نمی‌توان انتظار داشت با پرداخت هزینه‌ای بسیار اندک سخت‌ترین مشکلات حقوقی به سادگی حل شود.

خبر خوب اینکه هزینه مشاوره حقوقی بهترین وکلا مجموعه البرز نسبت‌ به تعرفه‌های نجومی دیگر وکلا بسیار متناسب‌تر است. به بیانی می‌توانیم بگوییم این هزینه در قبال خدمات درجه یک و تاثیرگذاری که فرد دریافت می‌کند بسیار ناچیز است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

همچنین ببینید
بستن
دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید