سوالات حقوقی - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج

سوالات حقوقی

سوالات حقوقی

زندگی در جوامع بزرگ و پیشرفته همیشه هم خوب نیست‌. گاهی مشکلاتی برای شما به وجود می‌آید که به سادگی قابل حل نیستند. مسائل حقوقی از این قبیل مشکلات هستند.

به عبارتی می‌توانیم بگوییم همه ما در طول زندگی خود سوالات حقوقی برای‌مان پیش می‌آید که تنها با کمک گرفتن از یک کارشناس حقوقی قابل حل است.

حتی اگر بهترین و سر به زیرترین انسان کره زمین هم باشید باز هم مشکلات حقوقی در کمین شما هستند.

اما متأسفانه ما عادت کرده‌ایم با جست و جو کردن سوالات حقوقی مهم خود در فضای اینترنت و پرسیدن از افراد ناآگاه خودمان را به دردسر بیندازیم.

حساسیت بالای مسائل حقوقی و تاثیر فراوان موفقیت افراد در این دسته از مسائل به وضوح نشان می‌دهد که تنها یک فرد حقوق‌دان می‌تواند پاسخ‌گوی سوالات و نیازهای شما باشد.

سوالات حقوقی متداول

بهترین مرکز برای پاسخ به سوالات حقوقی مرکزی است که از کادری تحصیل کرده و باتجربه برخوردار باشد. در واقع می‌توانیم بگوییم تنها کسانی قادر به پاسخ‌گویی به سوالات ما هستند که تحصیلات و تجربه فراوانی در رابطه با حقوق و مشکلات حقوقی دارند.
اگر به دنبال بهترین مجموعه برای پاسخ به سوالات حقوقی خود هستید پیشنهاد ما مجموعه البرز می‌باشد. چرا که این مجموعه نسبت به مجموعه‌های همکار از متخصصان نامی و توانای بیشتری برخوردار می‌باشد.
خوشبختانه مجموعه البرز این امکان را برای شما عزیزان فراهم کرده است تا بدون نیز به پرداخت هزینه بتوانید سوالات خود را از طریق همین وب سایت بپرسید.
این مجموعه به دلیل تلاش‌های فراوان توانسته است به عنوان بهترین مجموعه برای پاسخ به سوالات حقوقی در ایران شناخته شود.

مجموعه حقوقی البرز امکان پاسخگویی رایگان به سوالات شما را فراهم کرده است. شما می‌توانیم سوالات خود را از طریق کامنت در زیر پست‌های مرتبط جویا شوید. کارشناسان مجموعه ما بدون هیچ چشم داشتی راهنمایی‌های لازم را به شما ارائه می‌دهند.

بنابراین می‌توانیم بگوییم پاسخ به سوالات حقوقی رایگان فرصتی بی‌نظیر برای شما عزیزان است تا بتوانید دانش خود را در زمینه مسائل حقوقی ارتقا دهید.

لازم است در اینجا یک نکنه را متذکر شویم‌. پرسش و پاسخ‌های رایگان نیاز شما به مشاور حقوقی را رفع نخواهند کرد. تنها ابهامات موجود در ذهن شما را از بین می‌برند. برای استفاده از خدمات و مشاوره حقوقی مجموعه البرز بایستی به روش‌های دیگری اقدام کنید.

همان گونه که اشاره کردیم سوالات خود را می‌توانید از طریق همین وب سایت برای ما کامنت کنید. ما پاسخ سوالات شما را در اولین فرصت می‌دهیم.
اما اگر مشکلات و سوالات حقوقی شما به راحتی قابل پرسش نیست. یا به هر دلیلی تمایل به صحبت با مشاوره حقوقی و پرسش و پاسخ حقوقی خصوصی دارید می‌توانید از طریق یکی از روش‌های زیر با ما ارتباط برقرار کنید.

۱: اولین روش برای برقراری ارتباط با مجموعه البرز لمس نشانه‌های شبکه‌های اجتماعی در وب سایت مجموعه البرز است. با لمس هر یک از این نشانه‌ها اپلیکیشن مربوطه برای شما باز می‌شود. و می‌توانید سوالات حقوقی خود را جویا شوید.

۲: دومین روش تماس با شماره تلفن ۰۹۱۲۲۶۴۳۵۱۷ و پرسش و پاسخ حقوقی با مشاوران حقوقی است.

۳: چنانچه مایل به برقراری ارتباط مستقیم و حضوری با مشاوران مجموعه ما می‌باشد، می‌توانید در مجموعه ما حاضر شوید.

سایر پرسش‌های حقوقی شما

خسارت دادرسی شامل چه مواردی می شود ؟


پاسخ از طرف دفتر خدمات حقوقی البرز

بنابر قانون ، خسارت دادرسی شامل حق الوکاله وکیل ، هزینه دادرسی ، هزینه کارشناسی و هزینه تحقیقات محلی می باشد.

آیا بعد از طلاق نیز میتوان دعوای مطالبه مهریه را مطرح نمود ؟


پاسخ از طرف دفتر خدمات حقوقی البرز


بله ، اگر توافقی درباره مهریه صورت نگرفته باشد ، میتوان اقدام به طلب مهریه نمود .

آیا پدربزرگ یا جد پدری میتواند درخواست ملاقات با طفل را بدهد ؟


پاسخ از طرف دفتر خدمات حقوقی البرز


بله ، طبق ماده 29 قانون حمایت خانواده ، دادگاه باید با توجه به وابستگی عاطفی و مصلحت طفل ، ترتیب ،زمان و مکان ملاقات وی با پدر و مادر و سایر بستگان را تعیین کند.

نحوه استعلام گرفتن ممنوع الخروجی اجرای اسناد رسمی به چه صورتی می باشد ؟


پاسخ از طرف دفتر خدمات حقوقی البرز

استعلام ممنوع الخروجی اسناد رسمی از طریق سایت https://exitban.ssaa.ir/ امکان پذیر می باشد.

آیا شخصی که حکم اعسارش را گرفته است میتواند علاوه بر درخواست تعدیل تقسیط مهریه، درخواست کم کردن مهریه را نیز داشته باشد ؟


پاسخ از طرف دفتر خدمات حقوقی البرز


خیر ، میزان مهریهع قابل کم و یا زیاد شدن نیست لکن درخواست تعدیل تقسیط مهریه درمورد کم و یا زیاد شدن اقساط پرداخت مهریه است.

مجازات رابطه نامشروع زن شوهردار با پسر مجرد چه می باشد ؟


پاسخ از طرف دفتر خدمات حقوقی البرز


در صورت اثبات رابطه نامشروع از نوع رابطه جنسی ،مجازات زن شوهردار ،اعدام خواهد بود و در صورت ارتباط نامشروع جز زنا ،مجازات وی تا 99 ضربه شلاق خواهد بود.

مجازات شکایت دروغین برای جرم توهین و تهدید چیست ؟


پاسخ از طرفدفتر خدمات حقوقی البرز


چنانچه شخصی که از او شکایت دروغین شده است ثابت کند که شکایت از او با سوء نیت و با علم به عدم وقوع جرائم فوق طرح شده است، میتواند تحت عنوان جرم افترا شکایت و مجرم به پرداخت جزای نقدی محکوم میشود.

پرداخت دیه به قیمت روز حادثه محاسبه میشود یا به قیمت روز صدور رای ؟


پاسخ از طرف دفتر خدمات حقوقی البرز

هیچکدام ، دیه به نرخ روزی که محکوم میخواهد بپردازد محاسبه می شود.

فروش و انتقال ملک در رهن بانک چگونه است ؟


پاسخ از طرفدفتر خدمات حقوقی البرز

بهترین راه فروش ملکی که سند آن در رهن بانک است ، فک رهن از طریق تسویه بدهی بانک میباشد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید