وکیل فروش مال غیر کرج - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
کیفریمشاوره حقوقیوکیلوکیل آنلاینوکیل جرائم و مجازاتهاوکیل کیفریوکیل ملکی و ثبتی

وکیل فروش مال غیر کرج

وکیل فروش مال غیر

مال غیر به مالی گفته می شود که دارای سند و مدرک معتبری است که نشان می دهد این مال متعلق به فرد دیگری بوده و شخصی اقدام به فروش مال او بدون اجازه فرد می کند. وکیل فروش مال غیر (به انگلیسی: sale of non-property lawyer) فردی می باشد که می تواند در این زمینه موکل خود را یاری کند تا فرد بتواند مال خود را زنده کند و اجازه فروش آن را از شخص دیگری باز پس بگیرد. وکیل فروش مال غیر می تواند با راه های قانونی و وجود مدارک و شواهد موکل خود را یاری کند تا فرد بتواند به مال خود دست یابد.

در این مقاله قصد بر آن داریم تا با مال غیر و جرم فروش آن و با وکلای مجرب و فعالیت آنها در این زمینه آشنا شویم. پس با همراه باشید تا با هم به اطلاعات کافی در این زمینه دست یافته و در صورت بروز چنین مشکلاتی اطلاعات کافی برای ححل آن را داشته و از وجود وکلایی حرفه ای و مجرب بی بهره نمانیم.

وکیل فروش مال غیر کرج
وکیل فروش مال غیر کرج

ارکان فروش مال غیر

فروش مال غیر به روش های متفاوتی شکل می گیرد. ارکان فروش مال غیر شامل موارد مختلفی هستند که بر اساس این ارکان جرم صورت می گیرد و مال شخص دیگری را به فروش می رساند. مهم ترین ارکان این امر شامل رکن مادی و دیگر رکن فروش مال غیر، رکن غیر مادی است. در ادامه هر دو مورد از این ارکان را به خوبی توضیح می دهیم تا با آنها آشنا شوید.

اولین رکن برای فروش مال غیر، رکن مادی است. در این رکن فرد مجرم با علم به اینکه مالی که اقدام به فروش آن می کند برای او نیست و سند و مدارک آن مال برای شخص دیگری است، اقدام به تصاحب مال می کند. یا اینکه آن ‌را به عنوان وثیقه در اختیار قانون قرار می دهد. در این صورت رکن مادی فروش مال غیر رخ داده است. این امر مجرمانه محسوب می شود و طبق قانون مجازات خود را بر اساس میزان جرم ایجاد شده و راضی یا راضی نبودن شاکی دارد.

رکن بعدی فروش مال غیر، رکن غیر مادی و معنوی این امر می باشد. در این رکن نیز فردی که مال شخص دیگری را انتقال می دهد، با سوء نیت این عمل را انجام می دهد. او به این شکل باعث می شود تا فردی که دارای مال است دچار مشکل در این باره شود. در این صورت فردی که بدون اجازه مال را انتقال می دهد نیز تنها دنبال منفعت شخصی خود است. این رکن مهم نیز مجازات قانونی خود را دارد و بر اساس این امر قانون مجازاتی برای فرد مجرم تعیین می کند که در ادامه مطلب با مجازات قانونی مربوط به این جرائم به خوبی آشنا می شویم.

مجازات فروش مال غیر

فروش مال غیر یکی از جرایم مهمی می باشد که بسیاری از افراد در طول زندگی خود به دلایل مختلف به انجام این جرم اقدام می کنند.

با اینکه اطلاعات کافی در این زمینه را داشته و افرادی آگاه می باشند، اما برای منفعت شخصی خود و یا خصومت با شخصی این کار را انجام داده و مرتکب جرم بزرگی می شوند. البته همانطور که می دانید این جرم کلاه برداری محسوب می شود و با توجه به میزان جرمی که صورت گرفته مجازات خود را دارد. قانون با توجه به شرایط مختلفی مجازات مجرم را تعیین می کند و مجرم باید مورد مجازات به صورت کاملا قانونی قرار گیرد.

مجازات این امر مهم شامل یک الی هفت سال زندان است. علاوه بر این مجازات های دیگری نظیر پرداخت جریمه نیز شامل حال فرد مجرم می شود. این مجازات ها بر اساس جرمی که فرد مرتکب شده است و با توجه به شدت این جرم ممکن است کم و یا زیاد شود. اما در هر صورت این یک امر کلاه برداری می باشد و مجازات خود را دارد. فردی که این عمل زشت غیر قانونی را مرتکب می شود باید بداند که عاقبت خوبی نیز در انتظار او نمی باشد.

فردی هم که مال غیر را از فرد کلاه بردار خریداری می کند اگر به این امر آگاه باشد که این مال برای شخص دیگری می باشد، مرتکب جرم شده است و برای او نیز مجازاتی در نظر گرفته می شود. از این رو برای به وجود نیامدن چنین هرج و مرج هایی در جامعه باید از چنین جرم هایی دوری کرد و جلوی بروز بسیاری از مشکلات را گرفت و به این شکل از مجازات این کار نیز در امان بود.

وکیل فروش مال غیر کرج
وکیل فروش مال غیر کرج

مراجع شکایت فروش مال غیر

فروش مال غیر در گوشه هایی از ایران در هر زمان انجام می پذیرد. اما این امر با وجود مراجع قضایی و قانونی مختلف قابل حل و برطرف شدن می باشد. فردی که مال به نام او است می تواند شکایت خود را به مراجع قانونی ابلاغ کرده و به راحتی به نتیجه ای مطلوب در این باره برسد. مراجع شکایت فروش مال غیر، دادسرا های موجود در هر منطقه می باشد. با مراجعه به این دادسرا ها و اقدام به انجام شکایت خود با داشتن مدارک معتبر و قانونی می توان در سریع ترین زمان ممکن شاهد حل و بر طرف شدن اختلاف خود شد.

مراجع قضایی و دادگاه ها و دادسراها از مهم ترین مراجعی هستند که فردی که مال او به دیگری فروخته شده و یا انتقال یافته است و حتی فردی که این کار را انجام نداده و مورد تهمت قرار گرفته است می تواند شکایت خود را به این مراجع ابلاغ کند. مراجع قضائی و دادسرا ها به شکایت هر دو طرف رسیدگی می کنند و بر اساس وجود مدارک و شواهد به این موضوع پی می برند که آیا فروش مال غیر صورت گرفته است یا خیر.

این روند قانونی با وجود وکلای کاردان و کاربلد فروش مال غیر نیز به سریع ترین شکل ممکن انجام می گیرد. افراد می توانند این روند را با وجود وکیل مجرب سریع تر طی کرده و در مراجع و دادسرا ها انجام شکایت خود را به نتیجه برسانند.

در دادیرا ها شکایت آنها مورد بررسی قرار می گیرد و مشکل آنها به راحتی حل و برطرف می شود. همچنین اختلافات بین طرفین به این صورت از بین می رود و یا فردی که دچار این تخلف و کلاه برداری شده است، به مجازات خود به لحاظ قانونی می رسد.

وکیل مجرب فروش مال غیر

فروش مال غیر به نیت های مختلفی توسط افراد بسیار زیادی صورت می گیرد. در این امر و برای حل اختلاف بهره مندی از کمک ها و راهنمایی های وکلای حرفه ای و کاردان امری مهم می باشد. وکیل مجرب فروش مال غیر، فردی می باشد که بسیار متخصص و حرفه ای بوده و به راحتی به شکایت موکل خود رسیدگی می کند و سعی در موفق شدن پرونده موکل خود دارد. البته اگر موکل حق داشته باشد و مدارک موجود نیز معتبر باشد که فروش مال غیر صورت گرفته است در این صورت وکیل نیز می تواند به درستی و به راحتی کار خود را به انجام رساند.

وکیل مجرب فروش مال غیر فردی می باشد که تمامی شرایط را در نظر داشته و به پرونده موکل خود رسیدگی می کند. این وکیل از ویژگی های مورد توجهی برخوردار می باشد و همچنین فردی است که پرونده های موفق فوق العاده زیادی در سابقه کاری خود دارد. از این جهت می توان به او اعتماد کامل داشته و امور خود را به آنها سپرد و بدون دردسر و صرف هزینه های سرسام آور و گزاف از شر چنین مشکلات قضایی و قانونی رهایی یافت.

هزینه وکیل فروش مال غیر نیز مناسب می باشد. در برخی مواقع ممکن است این هزینه ها کمی افزایش یابد که این امر نیز به دلیل وجود شرایط سخت پرونده و طولانی شدن زمان حل آن می باشد. اما در کل می توان با خیال آسوده این هزینه ها را صرف کرد. زیرا وکیل مجرب و حرفه ای فروش مال غیر به راحتی مشکلات پرونده و شکایت را دیر و یا زود حل می کند. از این‌ رو می توان به نتیجه ای خوب و مقبول در این پرونده رسیده و مشکلات خود را حل کرد.

وکیل فروش مال غیر کرج
وکیل فروش مال غیر کرج

سخن آخر

وکلای فروش مال غیر در هر زمان در سراسر ایران فعالیت خود را انجام می دهند. برای اینکه در این امر مهم بتوان به درستی و با داشتن اطلاعات کافی کار خود را انجام داد حضور وکیل کاردان در این زمینه امری مهم و اساسی می باشد. از این رو باید حتما در صورت بروز چنین مشکلی وکلای فوق را در کنار خود داشته و مشاوره های حقوقی لازم در این باره را از این وکلای حقوقی دریافت کرد.

وکیل فروش مال غیر می تواند اطاعات کافی در این باره را در اختیار موکل خود قرار دهد. همچنین می تواند کار شاکی را آسان تر کرده و باعث شود که بدون ایجاد مشکل و خستگی روند قانونی پرونده فروش مال غیر حل و برطرف شود. از این رو این وکلای مجموعه ما از مهم ترین و کاردان ترین وکیل هایی هستند که می توانید با اطمینان کامل به آنها امور این چنین را به آنها سپرده و در کمترین زمان شاهد حل پرونده و مشکل خود باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید