گرفتن وکیل در کرج 09379219890 - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
استارت‌آپ و کسب و کار

گرفتن وکیل در کرج

گرفتن وکیل در کرج

واژه وکیل،یکی از اسامی خداوند مهربان است و از نام خداوند استعاره گرفته شده است ؛ وکالت در لغت به معنی نمایندگی و نیابت است و همچنین مترادف با کلماتی مانند وصی،ولی و یا سرپرست می‌باشد.اما وکیل در معنی حقوقی به کسی گفته می‌شود که به نیابت و نمایندگی از موکل،برای امری اقدام می‌نماید.

انتخاب وکیل برای امور غیر حقوقی و غیر از دعاوی در دادگاه ها می‌تواند به صورت مدنی (عادی یا رسمی)باشد و برای وکالت در دادگستری جهت طرح دعاوی حقوقی یا کیفری،لازم است که از وکیل دادگستری استفاده شود.

طبق ماده ۶۵۶ قانون مدنی ، وکالت عقدی است که به موجب آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید.

اثر عقد وکالت اعطای نیابت است به این معنا که موکل اقدامات وکیل در اعمال حقوقی را به منزله اقدامات خود می داند و به او اختیار می دهد که به نام و حساب موکل تصرفاتی داشته باشد. بنابراین وکیل نسبت به آثار اموری که انجام می دهد در حکم واسطه است و آنچه انجام می دهد برای موکل است در واقع تعهداتی که وکیل می پذیرد بر موکل بار می شود و اگر نفعی هم باشد برای موکل است.

 

گرفتن وکیل در کرج
گرفتن وکیل در کرج

مزایای داشتن وکیل

پرونده های حقوقی اغلب ماهیت پیچیده ای دارند و همه چیز آن گونه که در ظاهر ساده به نظر می رسد نیست و ممکن است یک پرونده حقوقی به دلیل انتخاب روش غلط برای رسیدن به نتیجه از سوی طرفین پرونده یا هر دلیل دیگری چند سال سپری شود و تازه افراد به فکر انتخاب وکیل بیفتند . اما برخی از افراد با بروز کوچک ترین مشکل حقوقی نیز به سراغ متخصص قانون یعنی وکیل می روند و از مزایای آن اعم از جلوگیری از اطاله دادرسی ، پپیگیری وکیل بجای موکل در مراجع قضایی و استفاده از راه حل های قانونی مناسب بهره مند می شوند .

برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کوتاه ترین زمان ممکن از وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج استفاده نمایید.

 

گروه حقوقی وکلای البرز / وکیل کرج

امروزه در بسیاری از موارد ، برای انجام امور حقوقی، دفاع از حق و حقوق خود، شکایت از فرد یا سازمان، ثبت قراردادهای مالی و کاری پیگیری احکام، مشاوره حقوقی و کارهای ثبتی نیاز به حضور یک وکیل در کنار خود دارید. گروه حقوقی وکلای البرز تا زمان احقاق حق و حصول نتیجه در کنار شما خواهند بود و به بهترین صورت ممکن شما را در جهت به نتیجه رسیدن پرونده تان یاری خواهند کرد.

همه کسانی که در کرج و سراسر ایران نیاز به خدمات مشاوره حقوقی و وکالت دارند می توانند با دفتر خدمات حقوقی البرز از طریق شماره تماس 09379219890 در ارتباط باشند.

جهت مراجعه حضوری با وکلای متخصص ما می توانید به آدرس کرج ، خیابان طالقانی شمالی ، برج سایه ، طبقه دهم ، واحد 31 مراجعه نمایید و در صورت تمایل به مشاوره تلفنی و غیر حضوری از طریق پر کردن فرم مشاوره با وکیل با ما در ارتباط باشید.

 

گرفتن وکیل در کرج

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید