وکیل پایه یک کرج - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
استارت‌آپ و کسب و کار

وکیل پایه یک کرج

وکیل پایه یک کرج

وکیل پایه یک دادگستری به شخصی گفته می شود که پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی در مقطع لیسانس و یا بالاتر در رشته حقوق یا همتراز آن در حوزه علمیه، در آزمون کانون وکلای دادگستری که هر سال یک بار برگزار می شود، در رقابتی سنگین و نفس گیر موفق به کسب معدل و ترازی شده باشد که بتواند در بین رقبای پر شماری که دارد به عنوان کارآموز وکالت پذیرفته شود.

مدت زمان دوره کارآموزی 18 ماه است و پس از آن آزمونی تحت عنوان اختبار بصورت کتبی و مصاحبه علمی شفاهی برگزار می گردد و شخصی که موفق به قبولی در مجموع 2 آزمون کتبی و شفاهی فوق شود، مجاز به حضور در مراسم تحلیف می گردد که در مراسم مذکور پس از طی تشریفات و اتیان سوگند توسط ایشان، وی به عنوان وکیل دادگستری یا وکیل پایه یک دادگستری نائل می شود.

وکیل پایه یک دادگستری در انواع حوزه های حقوقی می تواند فعالیت کند اما معمولا هر وکیل در یک یا چند حوزه تخصص دارد که وکیل پایه یک دادگستری در تمامی این حوزه ها می تواند راهنمای موکل باشد.

 

وکیل پایه یک خوب چه ویژگی هایی دارد ؟

یک وکیل خوب در اولین قرار با شما ارتباطی صحیح می‌گیرد، به حرف‌های موکل گوش می‌دهد، موارد لازم را یادداشت می‌کند، مدارکی که لازم است را یادآوری کرده و روند پرونده را به صورت ساده بیان می‌کند. هیچ‌کس نمی‌تواند پیش‌گویی کند یا از قبل بداند قاضی چه نظری خواهد داشت. اینکه وکیل احتمالات متفاوتی برای پایان پرونده در نظر بگیرد نه تنها تخصص او را زیر سوال نمی‌برد بلکه نشان می‌دهد که او در کار وکالت تجربه کافی دارد.

بنابراین برای مسائلی که ممکن است احکام سنگین برای شما داشته باشد و در زندگی‌تان تاثیر بسیار زیادی می‌گذارد هرگز استفاده از وکیل متخصص و پایه یک دادگستری را کنار نگذارید. داشتن وکیل پایه یک کرج به شما در روند دادرسی و حتی در زمانی که نیازی به دادگاه ندارید آرامش می‌دهد و استرس‎ ها را از شما دور می‎کند زیرا اطمینان دارید شخصی حرفه‌ای مدافع حقوق شما است. وکیل خوب می‌تواند از پرونده شما رونوشت تهیه کند، پیش از دادگاه پرونده را مطالعه کرده و سپس راه صحیح دفاع یا اظهارات را مشخص کند.

 

دفتر خدمات حقوقی البرز / وکیل پایه یک کرج

طبق ماده ۵۵ در قانون وکالت عنوان شده است که هرگونه تظاهر و مداخله در وکالت بدون پروانه وکالت جرم است و این جرم مجازاتی نیز دارد که برای آن ۱ تا ۶ ماه حبس ذکر شده است؛ بنابراین از داشتن پروانه وکالت وکیل خود اطمینان داشته باشید و یا با مراجعه به موسسه حقوقی معتبر وکلای پایه یک دادگستری با تجربه و متخصص را بیابید. برای این منظور می‌توانید با شماره تلفن 09379219890 تماس حاصل فرمایید.

 

 

وکیل پایه یک کرج

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید