وکیل پایه یک کرج 09379219890 - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
استارت‌آپ و کسب و کار

وکیل پایه یک کرج

وکیل پایه یک کرج

گروه حقوقی وکلای البرز در این مقاله قصد دارد بهترین و متخصص ترین وکیل پایه یک کرج را به شما عزیزان معرفی کند تا شما هموطنان عزیز بتوانید با خیال آسوده وکیل خود را انتخاب کرده و پرونده خود را به او بسپارید.

 

وکیل پایه یک کرج کیست ؟

وکیل پایه یک کرج کسی است که از طرف شخص دیگری، اعم از حقوقی یا حقیقی به موجب عقد وکالت برای انجام کاری مأمور می‌شود. وکالت یک عقد جایز است که در چارچوب مقررات قانون مدنی منعقد می‌شود و طرفین آن وکیل و موکل نامیده می‌شوند. طبق اصل 35 قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، در همه دادگاه‌ها، طرفین دعوا حق دارند برای خود وکیل انتخاب کنند و اگر توانایی انتخاب وکیل را نداشته باشند باید برای آن‌ها امکانات تعیین وکیل فراهم شود.

گروه حقوقی البرز توسط وکلای پایه یک دادگستری می‌تواند به مشکلات حقوقی شما کمک کند. چنانچه نیاز به مشاوره حقوقی با وکلای قانونی و مورد تایید دادگستری دارید با ما در تماس باشید.

 

ویژگی های وکیل پایه یک کرج
ویژگی های وکیل پایه یک کرج

ویژگی های وکیل پایه یک کرج

پرونده های قضایی در بسیاری از موارد دارای پیچیدگی هایی است که بدون داشتن آگاهی از قوانین، نمیتوان نتیجه مدنظر و دلخواه را بدست آورد. بنابراین توصیه اکید می شود که با گرفتن یک وکیل خوب، علاوه بر جلوگیری از اتلاف وقت، بهترین نتیجه ممکن را برای خود رقم بزنید. در ادامه به مهمترین ویژگی های یک وکیل پایه یک کرج اشاره می کنیم ، با ما همراه باشید.

 

تخصص وکیل پایه یک کرج

درست است که وکیل دادگستری دارای اطلاعات عمومی راجع به قوانین است؛ با این حال امروزه وکالت نیز مانند بسیاری از مشاغل دیگر دارای تخصص های متعددی می باشد از جمله : وکیل تجاری، وکیل خانواده، وکیل کیفری، وکیل ملکی و…. از جمله این موارد می باشند. همواره سعی کنید تا وکیلی را انتخاب کنید که تخصص وی مرتبط با موضوع پرونده شما باشد.

گروه حقوقی البرز با کادری از مجرب ترین وکلای پایه یک کرج ، به شما این امکان را می دهد تا وکیلتان را با توجه به موضوع پرونده خود انتخاب کنید؛ جهت مشاوره و راهنمایی با وکیل متخصص کلیک کنید .

 

پایه ی وکالت

در ایران سه گروه از وکلا می توانند به عنوان وکیل رسمی به پیگیری پرونده در مراجع قضایی بپردازند که عبارتند از : وکیل پایه یک، وکیل پایه دو، کارآموز وکالت. برای انتخاب بهترین وکیل، باید از سطحِ پیچیدگی و فنی پرونده ی خود و همچنین پایۀ وکیل موردنظر، مطلع باشید. وکیل پایه دو و کارآموز وکالت دارای محدودیت هایی برای انجام برخی از پرونده ها دارند؛ همچنین وکیل پایه یک به ویژه اگر در ابتدای دوران وکالت خود باشد، در موارد خاصی نمی تواند در موضوع یک پرونده وارد شود. بنابراین قبل از انعقاد قرارداد وکالت از صلاحیت وکیل خود مطمئن شوید.

 

تجربه وکیل پایه یک کرج

علاوه بر تخصص وکیل و گرایش تحصیلی وی ، تجربه عملی وکیل، حائز اهمیت بالایی است. سابقه ی کاری، زمان فعالیت او در کسوت وکیل و حوزه های تخصصی وی از مواردی می باشد که بهتر است مدنظر قرار داده شود. گروه حقوقی البرز با بیش از ده سال سابقه کاری و قبول پرونده های متعدد ، شما را تا انتهای مسیر پرونده تان همراهی می کند ، جهت مشاوره و راهنمایی با وکیل پایه یک کرج با ما در ارتباط باشید.

 

امانت، رازداری و صداقت

رازداری وکیل و حفظ اسرار موکل یکی از مهمترین ویژگی هایی است که یک وکیل پایه یک کرج باید داشته باشد. وکیل رازدار و صادق، از اطلاعات شما به نفع خود استفاده نخواهد کرد و با رقیب شما وارد معامله نشده و تمام تلاش خود را معطوف به احقاق حق موکل می نماید.

خدمات وکیل پایه یک کرج
خدمات وکیل پایه یک کرج

خدمات وکیل پایه یک کرج

از جمله خدمات وکیل پایه یک کرج در حوزه های دعاوی خانواده ، ملکی ، کیفری ، تجاری ، شهرداری و نظام مهندسی ، تنظیم قرارداد و … می باشد که در ادامه به بررسی دقیق هر حوزه خواهیم پرداخت ، با ما همراه باشید.

 

وکیل پایه یک کرج در دعاوی خانواده

وکیل پایه یک کرج در دعاوی خانواده واقف به امور حقوقی خانواده از جمله: مطالبه مهریه از دادگاه، طلاق توافقی، طلاق به درخواست زوج یا زوجه، امور نفقه،  فسخ نکاح و الزام به تمکین، اعسار از پرداخت مهریه، حضانت، عده، نامزدی و خسارت­ های برهم زدن آن، شروط ضمن عقد، اذن پدر در ازدواج، جهیزیه، ازدواج دائم یا موقت و صیغه، ازدواج مجدد، اجرت المثل دوران زوجیت، اهدای جنین و … باشد و مشکلات بین زوج و زوجه را حل و فصل نماید. البته باید توجه داشته باشید تمامی وکلا می­ توانند وکالت همه پرونده­ های حقوقی را به عهده گیرند، ولی وکیلی که به عنوان وکیل پایه یک خانواده شناخته می­ شود، تسلط و آشنایی بیشتری با مسائل و امور خانواده دارد و با مطالعه کامل پرونده و بررسی تمام جوانب، اول سعی در برقراری صلح و سازش بین زوجین می­ کند و اگر این امکان وجود نداشته باشد با ارائه مشاوره­ های صحیح پرونده را در کمترین زمان ممکن و با بهترین نتیجه به پایان می ­رساند.

 

وکیل پایه یک کرج در دعاوی کیفری

وکیل پایه یک کرج در دعاوی کیفری، وکیلی است که دعاوی ای همچون سرقت و فروش مال غیر، شرب خمر ، جعل اسناد و مدارک، کلاهبرداری، قتل و … را اقامه‌ می‌دارد. وکلای کیفری در دادسرا، دادگاه کیفری، نظامی و سازمان تعزیرات حکومتی به وکالت می‌پردازند و از نظر آزادی فردی و حقوق قربانی با حساس ترین مشکلات جامعه سرو کار دارد.

استفاده از حضور وكیل کیفری یا وکیل جنایی در امور و دعاوی كیفری نه تنها دلیلی است برای دفاع بهتر در محاکم، بلكه می‌تواند به نحوه‌ی طرح شکایت، نوع شكایت و زمان طرح شكایت و ضمانت‌های مربوطه نیز بستگی داشته باشد. نکته مهمی که در این ویژگی بسیار خاص است این است که اگر پرونده‌ی کیفری داشته باشید، فقط یک بار امکان مطرح کردن آن وجود دارد و طرح مجدد آن ممکن نیست و نتیجه گیری اشتباه، حقوق موکلین را ضایع کرده و علاوه بر آن ،هزینه‌های دادگاه خسارات جدیدی به بار می‌آورد و حتی زمان از دست رفته را نیز از بین می‌برد بنابراین داشتن وکیل کیفری حاذق باعث خواهد شد در اسرع وقت با بهترین شکل به امور شما رسیدگی شود تا به بهترین نتیجه ممکن برسید.

 

خدمات وکیل پایه یک کرج
خدمات وکیل پایه یک کرج

وکیل پایه یک کرج در دعاوی ملکی

دعاوی ملکی با توجه به حجم گسترده معاملات انجام شده در حوزه املاک و نیز عدم آگاهی طرفین به حقوق و وظایف ، پرونده‌های بسیاری در دادگاه را به خود اختصاص داده است. همچنین به دلیل پیچیدگی زیاد و طولانی بودن مسیر دادرسی در زمره پرونده‌هایی هستند، که حتما باید با استفاده از مشاوره حقوقی تخصصی و ارجاع به وکیل ملکی خوب پیگیری شوند. وکیل ملکی خوب می‌تواند کوتاه‌ترین و بهترین راه را پیش پای موکل خود قرار دهد و از این حیث آرامش خاطر بیشتری را برای وی فراهم کند. مهمترین پرونده‌هایی که در حوزه دعاوی ملکی مطرح می‌شوند، عبارتند از: پرونده های کمیسیون ماده 100 ، دعوی تخلیه ، دعوی خلع ید ، سرقفلی و …

گروه حقوقی وکلای البرز با بهره‌گیری از وکلای متخصص و مجرب در امور ملکی تلاش دارد تا با رفع دغدغه از موکلان محترم، با سرعت و دقت زیاد، دعاوی ملکی محول شده از سوی آن‌ها را تا حصول نتیجه مدنظر پیگیری نماید ؛ جهت ارتباط با وکیل پایه یک کرج در زمینه دعاوی ملکی کلیک کنید.

 

تنظیم قرارداد توسط وکیل پایه یک کرج 

یکی از اصلی‌ترین خواص هر قراردادی، الزام ‌آوری آن برای طرفین قرارداد است. قرارداد برای آن که الزام آور باشد باید در قالب قوانین موضوعه کشور معتبر و الزام آور تلقی شود؛ طبعا آشنایی با قوانین موضوعه برای شکل دهی به یک قرارداد به نحو الزام آور لازم است، از همین رو مشورت با وکیل قراردادها برای انعقاد قرارداد به نحوی الزام آور ضروری است تا قرارداد از لحاظ شکلی و ماهوی به نحوی منعقد شود که قانوناً الزام آور تلقی شود. الزام آوری هر متن قراردادی علاه بر چگونگی انعقاد آن، در گروی معانی حقوقی آن است، چرا که استفاده از هر واژه می تواند مفاد قرارداد را تحت شمول مقرره ای متفاوت و شرایط متفاوت قرار دهد.

وکلا با دانش حقوقی خود و تجربه‌ای که در حل و فصل اختلافات اخذ نموده‌اند می‌دانند چگونه متن قرارداد را تنظیم کنند که اولاً عاری از ابهام باشد و دوماً تعهدات طرفین متعادل تنظیم شده باشد. گروه حقوقی وکلای البرز با کادری از مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری اقدام به تنظیم قرارداد های شما به بهترین صورت ممکن خواهد کرد، برای تنظیم قرارداد کلیک کنید.

 

گروه حقوقی وکلای البرز / وکیل پایه یک کرج

گروه حقوقی وکلای البرز با همکاری وکلای پایه یک دادگستری و کارشناسان مجرب با بيش از يك دهه وكالت و صدها پرونده موفق مفتخر است گامي ثابت و محكم در پذيرش پرونده و پيگيري هاي قضايي لازم در محاكم حقوقي و كيفري با رعايت اصول حرفه اي ارائه نمايد و این اطمینان داده می شود که کلیه مراحل کار با جدیت و صداقت ، پیگیری و به اطلاع شما خواهد رسید ؛ با ما در  ارتباط باشید.

 

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید