وکیل دعاوی کیفری در کرج |09379219890- گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
وکیل کیفریتصرف عدوانی

وکیل دعاوی کیفری در کرج

وکیل دعاوی کیفری در کرج

وکیل دعاوی کیفری در کرج به وکیلی گفته می شود که در دعاوی کیفری تخصص دارد . دعاوی کیفری به مجموعه ای از امور خاص اطلاق می گردد که پس از طرح آن دعاوی، دادگستری و در بیشتر اوقات دادسرا شروع به رسیدگی نموده و اقدام به کشف جرم، تعقیب متهم، تحقیقات مقدماتی می شود. گروه حقوقی وکلای البرز در این مقاله به بررسی ویژگی ها و نحوه تعیین بهترین وکیل دعاوی کیفری در کرج می پردازد ، با ما همراه باشید.

وکیل کیفری کیست ؟

وکیل دعاوی کیفری در کرج ، کسی است که دعاوی کیفری همچون سرقت و فروش مال غیر، جعل اسناد و مدارک، کلاهبرداری، ترک انفاق ، اسید پاشی و … را اقامه‌ می‌دارد. وکلای کیفری در دادسرا، دادگاه کیفری، نظامی و سازمان تعزیرات حکومتی به وکالت می‌پردازند و با حساس ترین مشکلات جامعه سرو کار دارد.

 

وکیل دعاوی کیفری در کرج
وکیل دعاوی کیفری در کرج

حوزه کاری وکیل دعاوی کیفری در کرج

از جمله زمینه هایی که وکلای کیفری می توانند در آن ها ورود پیدا کرده و به آن ها رسیدگی نماید عبارتند از :

 

ویژگی‌های بهترین وکیل دعاوی کیفری در کرج 

از ویژگی‌های یک وکیل کیفری می‌بایست به برخورداری وی از تحصیلات آکادمیک کافی در زمینه‌ی وکالت امور جزایی و کیفری، داشتن علم و تجربه‌ی کاری کافی و حاذق و ماهر بودن ایشان در رسیدگی و بررسی پرونده‌ها و آشنایی با دادسرا و دادگاه‌ها و محاکم کیفری و همچنین آشنایی کامل با قوانین دعاوی کیفری همچون قانون مجازات اسلامی، آیین دادرسی کیفری، قانون مبارزه با مواد مخدر، قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز و باقی قوانین مربوط به این زمینه‌ها اشاره نمود. همچنین به علاوه‌ی مسایل ذکر شده در بالا، به واسطه‌ی مواجهه‌ و روبرویی وکیل کیفری با امور جزایی و قوانین سخت مجازات کیفری که موجب درگیری عواطف حسی افراد می‌شوند و با توجه به سختی و خشونت موارد مختلف در پرونده‌های کیفری یک وکیل کیفری می‌بایست دارای ظرفیت کافی و بالای روحی و روانی برای مواجهه با چنین مواردی باشد.

 

مزایای استفاده از وکیل کیفری در کرج 

وکلا در اکثر پرونده‌های حقوقی می‌توانند حتی در صورت عدم حضور موکل خودشان وکالت او را بر عهده گرفته و در دعوی‌های کیفری به وکالت و نمایندگی او شرکت نمایند. پرونده‌های کیفری از این قانون مستثنی بوده و نیازمند حضور شخص متهم هستند و وکیل کیفری زمانی می‌تواند وارد میدان گردد که تحقیقات اولیه و مراحل دادرسی به اتمام رسیده باشد. چرا که تنها کسی که متهم به جرم‌های کیفری‌ است شخصا می‌تواند پاسخگو بوده باشد و کسی نمی‌تواند به وکالت او این کار را انجام دهد. وکیل دادگستری می تواند شکایت را بررسی کرده و جرمی را که موکلش بنا بر اقدام قانونی در کلانتری و دادستانی به آن متهم شده ‌است و همچنین مجازات وی را مورد تجدید نظر قرار دهد.

استفاده از حضور وكیل کیفری یا وکیل جنایی در امور و دعاوی كیفری نه تنها دلیلی است برای دفاع بهتر در محاکم، بلكه می‌تواند به نحوه‌ی طرح شکایت، نوع شكایت و زمان طرح شكایت و ضمانت‌های مربوطه نیز بستگی داشته باشد.

نکته مهمی که در این ویژگی بسیار خاص است این است که اگر پرونده‌ی کیفری داشته باشید، فقط یک بار امکان مطرح کردن آن وجود دارد و طرح مجدد آن ممکن نیست و نتیجه گیری اشتباه، حقوق موکلین را ضایع کرده و علاوه بر آن ،هزینه‌های دادگاه خسارات جدیدی به بار می‌آورد و حتی زمان از دست رفته را نیز از بین می‌برد ، بنابراین داشتن وکیل ماهر می تواند شما را در کوتاه ترین زمان به نتیجه برساند ؛ در صورت نیاز به مشاوره و راهنمایی با بهترین وکیل دعاوی کیفری در کرج در گروه حقوقی وکلای البرز در تماس باشید.

 

وکیل دعاوی کیفری در کرج
وکیل دعاوی کیفری در کرج

حق الوکاله وکیل دعاوی کیفری در کرج

شاید وقتی که با یک مشکل حقوقی مواجه می شوید برایتان سوال باشد که چه مقدار حق الزحمه ای برای یک وکیل تعیین شده است و کدام وکیل منصفانه عمل می کند و آیا اصلا هیچ تعرفه ای برای وکیل ها وجود دارد یا خیر.

در این زمینه باید به شما بگوییم که هزینه هایی که باید به یک وکیل کیفری بپردازیم شامل حق مشاوره ، حق الزحمه وکالت ، هزینه تمبر مالیاتی وکیل ، هزینه های سفر و سایر هزینه هایی است که وکیل در راستای انجام وظایف وکالتی خود در مورد پرونده شما متحمل می شود ؛ بنابراین یک مقدار ثابت و مشخص وجود ندارد و نسبت به هر پرونده با توجه به شرایط آن ، متفاوت است و نیاز به مشاوره با وکیل جهت تعیین حق الوکاله می باشد.

 

گروه حقوقی وکلای البرز / وکیل کرج

گروه حقوقی وکلای البرز با بیش از ده سال سابقه و صدها پرونده موفق در زمینه دعاوی کیفری ، قادر است شما را به بهترین حالت ممکن در خصوص پرونده هایتان یاری دهد ، برای مشاوره و راهنمایی با وکیل دعاوی کیفری در کرج ما در ارتباط باشید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید