وکیل خانواده در کرج | 09379219890 - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
وکیل خانواده

وکیل خانواده در کرج

وکیل خانواده در کرج

وکیل خانواده به وکیلی گفته می شود که در تمامی امور و دعاوی مرتبط با حوزه ی خانواده متخصص و با تجربه باشد و بتواند مسائلی از قبیل ازدواج، تعهدات مالی و غیر مالی، نفقه، مهریه، طلاق،جهیزیه، حضانت، رجوع، عده و … در میان زوجین را حل و فصل نموده و به درستی و مطابق با قانون مرتفع نماید . گروه حقوقی وکلای البرز در این مقاله به بررسی ویژگی ها و نحوه تعیین بهترین وکیل خانواده در کرج می پردازد ، با ما همراه باشید .

 

حوزه کاری وکیل خانواده در کرج

از جمله زمینه هایی که وکلای خانواده می توانند در آن ها ورود پیدا کرده و به آن ها رسیدگی نماید عبارتند از:

 

وکیل خانواده در کرج
وکیل خانواده در کرج

ویژگی های بهترین وکیل خانواده در کرج

وکیل خانواده در کرج به طور دائم و همیشگی و در طول ادوار مختلف در دادگاه های خانواده رفت و آمد داشته و تجربه دعاوی مختلف خانوادگی را دارد. آشنایی کامل با رویه دادگاه بدوی، تجدید نظر و دیوان عالی کشور، از ویژگی هایی یک وکیل با کفایت می باشد. داشتن اطلاعات کامل و به روز از پیرامون و مسائل جامعه باعث دفاع بهتر وکیل از موکل خود می شود. لزوما راهنمایی یک فرد ناآشنا در مسائل حقوقی باعث آسیب رساندن به پرونده شما نمی گردد بلکه اگر وکیل نیز فاقد کاردانی لازم باشد، باعث شکست موکل خود می شود.بنابراین این روزها به دلیل روند رو به رشد جامعه به سوی طلاق و پیچیدگی دعاوی خانوادگی ،در تمامی دعاوی مربوط به خانواده حضور وکیل خانوادگی مجرب و کار کشته و آگاه از قوانین و مقررات جدید و متخصص ضروری است.

گروه حقوقی وکلای البرز با کادری از مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری خود را در قبال پرونده ی شما مسئول دانسته و تا انتهای مسیر شما را راهنمایی کرده و در کنار شما خواهند بود. برای مشاوره و راهنمایی در زمینه امور خانواده با وکلای متخصص ما در ارتباط باشید.

 

چرا به وکیل خوب خانواده در کرج نیاز داریم ؟

مسائل و مشکلات حقوقی خانواده مانند نفقه ،مهریه ، طلاق و… در دادگاه های خاص خانواده انجام می شود و در صورت سروکار داشتن با مسائل خاص خانوادگی حتما باید با دفاتر مورد اطمینان و به طبع با وکلای مورد اطمینان مشکلات خود را در میان بگذاریم .یک وکیل خانواده می­ تواند با ارائه مشاوره­ های درست، مسیر پرونده را آن طور که موکل خود در نظر دارد، پیش ببرد. پس قبل از هر اقدامی لازم است از یک مشاور و یا وکیل خانواده کمک گرفت تا به موفقیت در آن پرونده نزدیک شد زیرا در بسیاری از مواقع تنها با نوع صبحت کردن و نوع دفاع آن وکیل، نتیجه پرونده تغییر می ­کند.

 

وکیل خانواده در کرج
وکیل خانواده در کرج

در پرونده های خانواده چگونه وکیل خود را انتخاب کنیم ؟

شما می توانید وکیل خود را از بین هر یک از وکلای رسمی دادگستری انتخاب نمایید. اصولاً از این حیث هیچ محدودیتی در نظام حقوقی ایران وجود ندارد. اما توصیه و تاکید ما این است، پیش از هر گونه اقدام حقوقی و قضایی با گروه حقوقی وکلای البرز تماس بگیرید. گروه حقوقی وکلای البرز متشکل از وکلای مجرب و متخصص عضو کانون وکلای دادگستری مرکز آماده و مشتاق است، در تمامی حوزه های خانواده ، حقوقی و کیفری به عنوان وکیل و مشاور در کنار شما باشد. شما عزیزان می توانید از طریق راه های ارتباطی معرفی شده با ما در تماس باشید.

 

حق الوکاله وکیل خانواده در کرج

راجع به حق الوکاله وکیل خانواده در کرج به طور کلی نمی توان سخن گفت چرا که این مساله در پرونده های مختلف و بسته به نوع دعوای خانوادگی که مطرح است متفاوت می باشد. برای مثال هزینه طرح دعوای طلاق و مهریه متفاوت از دعوای حضانت می باشد و خود دعوای طلاق و مهریه نیز هزینه اش بسته به عوامل مختلف و اختیاراتی که به وکیل داده می شود و اقداماتی که باید انجام دهد متفاوت می باشد.

بنابراین درباره میزان حق الوکاله وکیل خانواده در کرج نمیتوان رقمی را به طور ثابت مشخص کرد و حتما نیاز به مشاوره جهت تعیین حق الوکاله می باشد.

 

 

گروه حقوقی وکلای البرز / وکیل کرج

گروه حقوقی وکلای البرز با بیش از ده سال سابقه و صدها پرونده موفق ، می تواند شما را به بهترین حالت ممکن در خصوص پرونده هایتان یاری دهد ، برای مشاوره و راهنمایی با وکیل خانواده در کرج ما در ارتباط باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید