شماره وکیل خانواده کرج - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
حضانتحقوقیطلاقمشاوره حقوقیوکیلوکیل آنلاینوکیل خانوادهوکیل طلاق

شماره وکیل خانواده کرج

توضیحاتی درباره شماره وکیل خانواده

در بسیاری از مواقع مشکل و مسئله مهمی برای شما پیش آمده است و برای حل آن به وکیل نیاز دارید. در این مواقع می توانید با پیداکردن شماره وکیل خانواده(به انگلیسی: Family lawyer number) مشکلات خود را حل کنید. با برقرار کردن تماس تلفنی می‌ توانید از پرداخت هزینه‌های مربوط به رفت‌وآمد و.. جلوگیری کنید. این کار برای افرادی که از نظر مالی در سطح پایینی هستند، بسیار پیشنهاد منطقی و درستی است. در این مقاله سعی داریم درباره مشکلاتی که از طریق تلفن می‌توان با وکیل خانواده مطرح نمود توضیحاتی را برای شما عزیزان ارائه دهیم.

شماره وکیل خانواده کرج
شماره وکیل خانواده کرج

آیا می‌توان از وکیل خانواده در جریان طلاق کمک گرفت؟

برخی از افراد به علت مشکلات مختلف نمی ‌توانند به صورت حضوری به دفتر وکیل مراجعه کنند. این افراد می ‌توانند با گرفتن شماره وکیل خانواده تمامی مشکلات خود را به صورت تلفنی شرح دهند. یکی از موارد بسیار شایع در زندگی امروزه، وجود مشکلات فراوان و عدم تفاهم بین زوجین است که ممکن است باعث جدا شدن آنها از یکدیگر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه طلاق و مدارک لازم می ‌توانید با وکیل خانواده مشورت کنید. البته باید اشاره کرد که امروزه طلاق به شیوه‌های مختلفی صورت می ‌گیرد. زن و مرد به صورت جداگانه می ‌توانند دادخواست طلاق را تنظیم نمایند که البته برای هر کدام شرایط جداگانه‌ای وجود دارد. مرد هر وقتی که اراده کند می ‌تواند بدون هیچ دلیلی از همسر خود جدا شود. البته باید تمامی حقوق زوجه مثل مهریه و نفقه را پرداخت نماید.

در قانون حق طلاق با زن نیست مگر اینکه زن بتواند دلایل محکمی را برای مشکلات خود به دادگاه تحویل دهد. برای مثال مشکلات بسیار زیادی که در زندگی وجود دارد به طوری که دیگر زن نتواند آنها را تحمل نماید یا اگر مردی بیماری خاصی داشته باشد، دادگاه حق طلاق را به زوجه خواهد داد. البته زن باید تمامی مشکلات و مسائل را در دادگاه ثابت کند و قاضی با بررسی شواهد می ‌تواند رای نهایی را صادر نماید. طلاق انواع مختلفی دارد که نام یکی از آن­ها طلاق رجعی بوده که یعنی مرد در زمان عده می­ تواند طلاق را لغو کند و به همسرش بازگردد. البته در نظر داشته باشید که طلاق برای افرادی است که عقد آنها موقت نبوده و در صورت عدم سازش می­ توانند از هم جدا شوند. برای زوجینی که عقد آن­ها موقت است، با تمام شدن مدت زمان صیغه محرمیت، محرم بودن آنها تمام می­ شود و دیگر لازم به گرفتن طلاق نیست.

حق حضانت فرزند

اگر درباره گرفتن حق حضانت فرزند خود با سوالاتی مواجه شدید می‌ توانید شماره وکیل خانواده را پیدا کنید و تمامی سوالات مرتبط با حضانت را از او بپرسید. وکیل می ‌تواند راهکارهای مناسبی را برای شما نشان دهد تا در نهایت دادگاه به نفع شما رای صادر کند. در برخی از موارد زن از حقوق خود مثل مهریه گذشته است تا در نهایت بتواند از فرزند خود نگهداری کند. زمانی که دو طرف زن و مرد از هم جدا می ‌شوند دادگاه حق نگهداری از فرزند را به هر دو آنها می ‌دهد. یعنی مادر تا سن هفت سالگی می ‌تواند از فرزند یا فرزندان خود نگهداری کند. اما زوجه می ‌تواند برای مرد شرط بگذارد و در قبال بخشش مهریه حق حضانت و نگهداری از فرزند خود را بگیرد. در چنین مواردی نیز دادگاه حق نگهداری را به مادر می ‌دهد و برای پدر نیز ساعات ملاقات‌هایی را تعیین می ‌کند تا پدر نیز بتواند فرزند خود را ملاقات کند.

شماره وکیل خانواده کرج
شماره وکیل خانواده کرج

آیا وکیل خانواده می‌تواند در زمینه پرداخت نفقه فرزندان به موکل خود کمک کند؟

زمانی که مرد و زن به زندگی مشترک خود پایان می ‌دهند، مرد موظف است نفقه فرزندان خود را پرداخت نماید. حتی اگر زن در ازای گرفتن حق حضانت تمامی حقوق خود را بخشیده باشد باز هم مرد باید حقوق فرزندان خود را بپردازد. دادگاه باتوجه به توان مالی مرد و اینکه می ‌تواند در ماه چقدر نفقه پرداخت کند، حقوق فرزندان را تعیین می ‌کند. اگر در زمینه پرداخت نفقه سوالاتی دارید و می‌ خواهید در کمترین زمان ممکن به جواب آنها برسید بهتر است از طریق گرفتن شماره وکیل خانواده پرسش‌های خود را مطرح نمایید.

آیا می‌توان از وکیل خانواده در زمینه گرفتن اجرت‌المثل کمک گرفت؟

همانطور که می ‌دانید هر فردی در زندگی روزمره خود وظایفی دارد که باید آنها را انجام دهد و نسبت به آنها احساس مسولیت داشته باشد. در زندگی مشترک نیز همین گونه است و دو طرف زن و مرد برای پیش بردن زندگی خود باید به وظایف خود عمل کنند تا دچار مشکل و اختلاف نشوند. برای زوجه وظایفی تعیین شده‌است که موظف است به آنها پایبند باشد و درکل جزو شروط ضمن عقد است. اما برخی از کارها جزو وظایف و مسئولیت‌های زوجه نیست و می‌ تواند به اختیار خود آنها را انجام ندهد. اگر زنی با خواست قلبی خود برخی از کارهای مربوطه را در زندگی مشترک خود انجام داد، مرد نیز موظف است در قبال آن کارها به زن اجرت‌المثل پرداخت کند. اگر شما برای همسرتان و خانه کارهای غیرضروری را انجام می ‌دهید ولی مرد به شما هیچ پولی پرداخت نمی‌ کند، می‌ توانید با گرفتن شماره وکیل خانواده این موضوع را مطرح نمایید. سپس در صورت لزوم دادخواست لازم را تنظیم کرده و به دادگاه مربوطه تحویل دهید. اگر اظهارات شما درست و قانونی باشد دادگاه به نفع شما رای را صادر خواهد کرد.

 گرفتن شماره وکیل خانم

در جامعه تعداد بسیاری از وکلای خانم در زمینه‌های مختلفی فعالیت می‌ کنند و در کار خود بسیار موفق می ‌باشد. ممکن است زوجه با وکیل خانم راحت‌تر باشد و مسائل و موضوعات مختلف را برای او مطرح نماید. باید گفت که اینگونه افراد می ‌توانند به راحتی شماره وکیل خانواده خانم را نیز از طریق آشنایان و یا سایت معتبر مجموعه ما پیدا کنند. افرادی که از وکیل برای به جریان انداختن پرونده خود کمک می ‌گیرند در مدت زمان کمتری به نتیجه مطلوب می ‌رسند و حتی با کمک وکیل دیگر به رفتن به دادگاه نیاز ندارند و وکیل تمامی مراحل مختلف را شخصا به پایان می ‌رساند.

شماره وکیل خانواده کرج
شماره وکیل خانواده کرج

نرخ و هزینه تماس با شماره وکیل خانواده

پیدا کردن وگرفتن شماره وکیل خانواده می ‌تواند در زمینه مشکلات خانوادگی بسیار تأثیرگذار باشد. لازم به ذکر است که قیمت و نرخ وکیل تلفنی نسبت به وکیل حضوری بسیار مناسب‌‌تر می ‌باشد. این کار برای افرادی که به دنبال کم کردن هزینه‌های طلاق هستند بسیار پیشنهاد هوشمندانه‌ای است. همچنین از لحاظ اقتصادی برای افرادی که وضع مالی پایینی دارد نیز بسیار مناسب می ‌باشد. برای پیداکردن تلفن وکلا می توانید به سایت آنلاین ما مراجعه کنید. نام و شماره وکلای مجرب و کارآزموده ما در همین قسمت نوشته شده است. در این روش دو طرف می ‌توانند علاوه بر وکلای شهر خود با وکلای دیگر شهرها نیز گفتگو کنند. حتی می­ توانید سوالات مربوطه در قسمت نظرات درج نمایید تا در اسرع وقت توسط افراد آشنا به حقوق جواب داده شوند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید