بهترین وکیل کرج کیست ؟ - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
استارت‌آپ و کسب و کار

بهترین وکیل کرج کیست ؟

بهترین وکیل کرج کیست ؟

وکالت در لغت به معنای اعتماد کردن و واگذار کردن است و از جمله مشاغل آزاد است ، اما یک تفاوت مهم با دیگر مشاغل آزاد دارد و آن شان و جایگاه این شغل است و این جایگاه به دلیل مسوولیت بالایی است که وکیل در شغل وکالت دارد.

یک وکیل خوب در صورتی کارش را به نحو احسنت انجام داده است که مسئله موکل را مسئله خودش محسوب کند و در حدی برای کار موکل دغدغه داشته باشد که نسبت به کار خود دارد.

هرچند وکالت تعهد به وسیله است به این معنی که وکیل موظف است تمام تلاش خود را برای دفاع مناسب از موکل به کار بندد و قانونا مسوولیتی در رسیدن به نتیجه ندارد و در واقع تضمینی جهت دستیابی به نتیجه نمی دهد؛ اما مساله اینجاست که در باید در مقابل موکل پاسخگو باشد و این جریان معیار سنجش اعتبار وکیل در جامعه است و اینجاست که وکالت از دیگر مشاغل آزاد جدا شده و احساس مسوولیت به همراه دقت بالا مهم ترین اصل وکالت است.

کافی است تا یک وکیل دادگستری کوچکترین اشتباهی انجام دهد تا همه از او طلبکار باشند. اعتبار یک وکیل به تلاشی است که برای به نتیجه رسیدن تک تک پرونده های موکلان خود انجام می دهد.

گاهی در مقام مقایسه وکالت با پزشکی برمی آیند اما اگر یک بیمار با داروی تجویزشده یک پزشک بهبود نیابد با دید طلبکارانه با پزشک برخورد نمی کند و یا تاثیری در دستمزد پزشک ندارد و بیمار نهایتا پزشک خود را عوض می کند. اما در رابطه با وکالت نیمی از مبلغ حق الوکاله بسته به این است که پرونده به نتیجه برسد وموکل از موضع یک طلبکار با وکیل برخورد کرده و به راحتی و بدون اینکه اعتراضی کند سراغ وکیل دیگری نمی رود.

در نهایت ، شما عزیزان می توانید وکیل خود را از مجموعه دفتر خدمات حقوقی البرز با بیش از ده سال سابقه کاری در کرج انتخاب کرده و نگران روند پرونده خود نباشید.

 

با بهترین وکیل کرج در ارتباط باشید . ( 09379219890 )

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید