گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج بهترین و متخصص ترین وکیل تنظیم قرارداد در البرز
تنظیم قرارداد

بهترین وکیل تنظیم قرارداد در البرز

ما در این مقاله سعی داریم تا بهترین وکیل تنظیم قرارداد در البرز را به شما عزیزان معرفی کنیم.

قرارداد

قرارداد موافقتنامه ای است که بین دو یا چند نفر برقرار می‌شود و انعقاد آن به این معنی است که طرفین پذیرفته اند که نسبت به انجام تعهدات و تکالیف مندرج در قرارداد پای‌بند می‌باشند و در صورت عدم انجام مفاد قرارداد، نتایج قانونی و مندرج در قرارداد را پذیرفته‌اند. در نتیجه قرارداد یک سند حقوقی است که از طرفی حقوق و تکالیف طرفین را تعیین می کند و از طرف دیگر مشخص می‌سازد که عدم انجام هر یک از تعهدات و تکالیف از جانب طرفین، چه عواقب و تضمیناتی دربرخواهد داشت.

وکیل قرارداد

بهترین وکیل تنظیم قرارداد در البرز- وکلا با دانش حقوقی خود و تجربه‌ای که در حل و فصل اختلافات اخذ نموده‌اند می‌دانند چگونه متن قرارداد را تنظیم کنند که اولاً عاری از ابهام باشد و دوماً تعهدات طرفین متعادل تنظیم شده باشد.

یکی از اصلی‌ترین خواص هر قراردادی، الزام‌آوری آن برای طرفین قرارداد است. قرارداد برای آن که الزام آور باشد باید در قالب قوانین موضوعه کشور معتبر و الزام آور تلقی شود؛ طبعا آشنایی با قوانین موضوعه برای شکل دهی به یک قرارداد به نحو الزام آور لازم است، از همین رو مشورت با وکیل قراردادها برای انعقاد قرارداد به نحوی الزام آور ضروری است تا قرارداد از لحاظ شکلی و ماهوی به نحوی منعقد شود که قانوناً الزام آور تلقی شود. الزام آوری هر متن قراردادی علاه بر چگونگی انعقاد آن، در گروی معانی حقوقی آن است، چرا که استفاده از هر واژه می تواند مفاد قرارداد را تحت شمول مقرره ای متفاوت و شرایط متفاوت قرار دهد.

 

نتایج تنظیم قرارداد توسط وکیل

  • پرهیز از ابهام
  • استفاده از واژگان با معنای حقوقی متناسب
  • انعقاد قرارداد در قالب حقوقی الزام آور
  • برقراری تعادل و تناسب بین تعهدات و تکالیف طرفین
  • قابلیت اجرای قرارداد و الزام طرف مقابل به آن
  • تضمین حل وفصل مطلوب و قاطع اختلافات ناشی از اجرای قرارداد
  • و…

 

 

دفتر خدمات حقوقی البرز با کادری از مجرب ترین وکلای پایه یک دادگستری اقدام به تنظیم قرارداد های شما به بهترین صورت ممکن خواهد کرد. با ما در ارتباط باشید.

 

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید