وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
استارت‌آپ و کسب و کار

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج

وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج

واژه وکیل،یکی از اسامی خداوند مهربان است و از نام خداوند استعاره گرفته شده است ؛ وکالت در لغت به معنی نمایندگی و نیابت است و همچنین مترادف با کلماتی مانند وصی،ولی و یا سرپرست می‌باشد.اما وکیل در معنی حقوقی به کسی گفته می‌شود که به نیابت و نمایندگی از موکل،برای امری اقدام می‌نماید.

انتخاب وکیل برای امور غیر حقوقی و غیر از دعاوی در دادگاه ها می‌تواند به صورت مدنی (عادی یا رسمی)باشد و برای وکالت در دادگستری جهت طرح دعاوی حقوقی یا کیفری،لازم است که از وکیل دادگستری استفاده شود.

 

مزایای داشتن وکیل

پرونده های حقوقی اغلب ماهیت پیچیده ای دارند و همه چیز آن گونه که در ظاهر ساده به نظر می رسد نیست و ممکن است یک پرونده حقوقی به دلیل انتخاب روش غلط برای رسیدن به نتیجه از سوی طرفین پرونده یا هر دلیل دیگری چند سال سپری شود و تازه افراد به فکر انتخاب وکیل بیفتند . اما برخی از افراد با بروز کوچک ترین مشکل حقوقی نیز به سراغ متخصص قانون یعنی وکیل می روند و از مزایای آن اعم از جلوگیری از اطاله دادرسی ، پپیگیری وکیل بجای موکل در مراجع قضایی و استفاده از راه حل های قانونی مناسب بهره مند می شوند .

برای رسیدن به نتیجه مطلوب در کوتاه ترین زمان ممکن از وکیل پایه یک دادگستری و مشاور حقوقی کرج استفاده نمایید.

 

دفتر خدمات حقوقی البرز / وکیل کرج

دفتر خدمات حقوقی البرز با در اختیار داشتن وکلای پایه یک دادگستری متخصص و مجرب و همچنین کارشناسان و مشاوران حقوقی متعدد آماده ارائه خدمات شما شهروندان عزیز می باشد ؛ از طریق مشاوره تلفنی یا مراجعه حضوری با ما در ارتباط باشید .

09379219890

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید