بهترین وکیل طلاق کرج 09379219890 - گروه وکلای البرز | موسسه حقوقی کرج
وکیل طلاق

بهترین وکیل طلاق کرج

وکیل طلاق کرج / گروه حقوقی وکلای البرز

بهترین وکیل طلاق کرج

طلاق یکی از دعوا‌های مهمی است که در دادگاه‌های مربوط به اختلافات خانوادگی بررسی می‌شود. افزایش آمار طلاق در جوامع مختلف باعث شده است تا قوانین سخت‌گیرانه‌ای در جهت حفظ زندگی مشترک زوجین وضع گردد.

دولت با وضع مقرراتی بسیار دشوار نهایت تلاش خود را می‌کند تا جلوی پاشیده شدن زندگی‌ها را بگیرد.

بهترین وکیل طلاق کرج
بهترین وکیل طلاق کرج

اما گاهی به دلایل مختلف سازش امکان پذیر نیست‌. اینجا است که نقش وکیل طلاق مشخص می‌شود. خبر خوب برای کسانی که در کرج سکونت دارند اینکه در این مقاله قرار است بهترین وکیل طلاق کرج را به شما عزیزان معرفی کنیم.

اول لازم است ویژگی بهترین وکیل طلاق کرج را بیان کنیم‌. با توجه به این ویژگی‌ها انتخاب وکیل خوب برای شما راحت خواهد شد.

اولین ویژگی که یک وکیل موفق باید داشته باشد تحصیلات دانشگاهی بالا است. وکلایی که در دانشگاه‌های مطرح کشور به تحصیل در مقاطع تکمیلی رشته حقوق می‌پردازند معمولا موفق‌تر هستند. داشتن تجربه و رزومه کاری قوی از دیگر ویژگی‌هایی است که یک وکیل برای دریافت لقب بهترین باید داشته باشد. خوشبختانه تمامی وکلا مجموعه البرز این ویژگی‌ها را دارند.

تمامی این ویژگی‌ها باعث می‌شود تا وکلا متخصص مجموعه البرز به عنوان بهترین وکلا طلاق شهرت یابند.

بهترین مشاور حقوقی طلاق کرج

همان گونه که قبل‌تر نیز اشاره کردیم دعاوی‌ مربوط به طلاق دعواهایی سخت هستند‌. بنابراین لازم است فرد قبل از هر گونه اقدام قضایی با یک مشاور حقوقی مشورت کند.

مجموعه حقوقی البرز با موفقیت‌های پی در پی در زمینه مشاوره حقوقی توانسته است عناوینی چون بهترین مشاور حقوقی طلاق کرج را برای خود کنند.

شما می‌توانید بدون هیچ محدودیتی از این افراد مشاوره بگیرید. هیچ چیز حتی محدودیت‌های زمانی و مکانی شما را محدود نخواهد کرد.

بهترین مرکز وکالت طلاق در کرج

مجموعه حقوقی البرز به دلیل سابقه درخشان در وکالت پرونده‌های طلاق توانسته است خود را به عنوان بهترین مرکز وکالت طلاق در کرج معرفی کند.

معرفی این مجموعه به عنوان بهترین مجموعه حقوقی طلاق در سراسر کشور را مدیون تلاش‌های فراوانی هستیم که متخصصان این مجموعه برای خدمت به کشور انجام داده‌اند.

تلاش‌های شبانه‌روزی و بی‌وقفه این افراد حقوقی باعث شده است تا این مجموعه هم در بحث وکالت و هم در بحث مشاوره بهترین باشد. معرفی مرکز حقوقی البرز به عنوان بهترین مرکز مشاوره حقوقی طلاق در کرج این موضوع را به وضوح نشان می‌دهد.

بهترین وکیل طلاق کرج
بهترین وکیل طلاق کرج

هزینه بهترین وکیل طلاق کرج

وکلا بنا بر تجربه و مهارت خود هزینه‌های متفاوتی را در قبال ارائه خدمات از شما درخواست می‌کنند. بنابراین می‌توانیم بیان کنیم که هزینه بهترین وکیل طلاق کرج بنا بر خدمات ارائه شده به شما و همچنین میزان تجربه وی تعیین می‌گردد.

با اینکه تعیین هزینه خدمات حقوقی اصلا جایز نیست اما حق می‌دهیم اگر بخواهید اطلاعاتی نسبی از این هزینه داشته باشید. برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۲۶۴۳۵۱۷ تماس بگیرید.

وکلا و متخصصان ماهر و دلسوز ما به صورت تمام وقت آماده خدمت رسانی تلفنی به شما عزیزان می‌باشند.

هزینه بهترین مشاور حقوقی طلاق کرج

هزینه بهترین مشاور حقوقی طلاق کرج بسته به اینکه شما خواهان کدام یک از شیوه‌های برقراری ارتباط با مشاور هستید متفاوت است.

به عنوان مثال هزینه‌ای که لازم است شما در قبال ارائه خدمات حقوقی تلفنی و آنلاین بپردازید، تفاوت فاحشی با هزینه پرداختی جهت دریافت خدمات حضوری دارد.

به نظر می‌رسد اطلاع یافتن از تعرفه بهترین مشاور حقوقی طلاق در کرج بسیار آسان‌ و بی‌دردسر باشد. ما برای آسان کردن کار شما در قسمت خدمات ما امکان محاسبه خدمات حقوقی مختلف و ارسال درخواست جهت خدمات حقوقی را فراهم کرده‌ایم.

وکیل طلاق در کرج

وکیل طلاق به وکیلی اطلاق می‌شود که با قبول وکالت زوجین در طلاق، از حقوق آنها اعم از مهریه، نفقه، مال و اموال، حضانت و همه موارد مربوط به آن در دادگاه دفاع می کند. شناخت جزئیات این امور نیاز به داشتن تخصص‌ و تجارب لازم بوده که در ادامه در بررسی ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق در کرج خواهیم پرداخت ؛ با ما همراه باشید.

 

وکیل طلاق در کرج
وکیل طلاق در کرج

ویژگی های بهترین وکیل طلاق در کرج

داشتن تخصص و تجربه: این موضوع درست می باشد که یک وکیل می تواند در تمامی زمینه ها وکالت موکل خود را بپذیرد اما این موضوع خیلی بیشتر اهمیت دارد که وکیل در رشته حقوقی خاص متخصص باشد. شما باید در ابتدا باید به موضوع مورد پرونده خود دقت کنید و بر اساس آن یک وکیل مجرب در کرج انتخاب کنید.

امانتدار و رازدار بودن: یکی دیگر از مواردی که در انتخاب وکیل بسیار مهم می باشد رازداری و امانت داری می باشد زیرا برای اینکه وکیل بتواند از موکل خود به خوبی دفاع کند باید تمام ریز تا درشت اتفاقات افتاده را بداند و به همین منظور باید رازدار موکل خود باشد.

وکیل باید از اتفاقات پیشگیری کند: وکیل نباید اجازه دهد که موکل او قبل از مشاوره با او اقداماتی انجام دهد که قابل جبران نباشد و این وظیفه وکیل است که از این موضوع پیشگیری کند.

وجود نداشتن تضمین و تعهد از طرف وکیل: یک وکیل نمی تواند به صورت قانونی به موکل خود ضمانت صددرصد در مورد پرونده‌اش را بدهد بنابراین یک وکیل خوب کسی است که به موکل خود ضمانتی در این بابت نمی دهد اما تمام تلاش خود را برای پرونده موکلش انجام می دهد.

نحوه طرح کردن دعوا: یک وکیل خوب باید آنچنان مهارت داشته باشد که طرح دعوای که از طرف موکل خود انجام می‌دهد را به درستی انتخاب کنند که یک مسیر اشتباه را نرود زیرا اشتباه در این روند تاثیر زیادی در پرونده خواهد داشت.

 

وکیل طلاق در کرج
وکیل طلاق در کرج

مزایای مشاوره با وکیل طلاق در کرج

متارکه و طلاق از دعاوی حقوقی می باشد و گرفتن وکیل برای آن الزامی نیست، ولی به طور مسلم گرفتن وکیل طلاق در کرج دارای مزایای زیادی است که می توانید با مشاوره از وکلای مجرب گروه حقوقی وکلای البرز  بهره‌مند گردید؛ تعدادی از مزایای گرفتن وکیل طلاق در کرج عبارت است از :

  • بسیاری از اشخاص ممکن است به دلیل سطح روابط عمومی پایین و یا حجب و حیا نتوانند در این مراحل از حقوق خود دفاع کنند پس لازم است که یک وکیل طلاق خوب آنها را در گرفتن حق یاری کند.
  • هنگامی که طرفین وکیل طلاق داشته باشند احتیاجی به حضور در مراحل دادرسی دادگاه نیست.
  • بیشتر اشخاصی که می خواهند اقدام به جدایی کنند به مراجع قضایی نرفته اند و با مراحل آن هم آشنایی ندارند پس بهتر است برای پیشبرد پرونده خودشان از کمک وکیل طلاق در کرج کمک بگیرند.
  • ممکن است دو طرف دعوا به خاطر شغل و منصب خود علاقه ای به حضور در مراجع قضایی نداشته باشند پس در این صورت با استخدام وکیل طلاق در کرج اقدام به جدایی را دنبال می کنند.

 

بهترین وکیل طلاق در کرج را چطور می توانیم پیدا کنیم؟

بهترین مکانی که می توانیم بهترین وکیل طلاق در کرج را پیدا کنیم موسسه های حقوقی می باشد. البته وکلایی وجود دارند که به صورت تکی و انفرادی مشغول به کار هستند و آنها هم می‌توانند بهترین وکیل به حساب بیایند اما باید نسبت به پرونده های گذشته ای که او انجام داده است تحقیق کرد و میزان خوب و بدی آن را سنجید. بنابراین بهتر است وکیل خود را از موسسات حقوقی انتخاب کنید.

گروه حقوقی وکلای البرز با بیش از ده سال سابقه درخشان و صدها پرونده موفق ، آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد ، برای ارتباط با بهترین وکیل طلاق در کرج با ما در تماس باشید.

 

وکیل طلاق در کرج
وکیل طلاق در کرج

لزوم اخذ وکیل طلاق در کرج

طلاق و جدایی، شاید یکی از تلخ ترین اتفاقات زندگی هر فردی باشد که در صورت عدم آشنایی به مراحل آن به مراتب مرارت بار تر نیز می شود. هرچند امر طلاق اتفاق خوشایندی نیست، اما با سپردن این امر به وکیل مجرب، می توان از استرس ها و سختی های آن کاست و در صورتی که زوجین راهی جز جدایی نداشته باشند، زودتر به نتیجه برسند. ماده ۱۱۳۸ قانون مدنی نیز به امکان اخذ وکیل توسط زوجین برای امر طلاق اشاره نموده است اما زوجین باید توجه داشته باشند که یک وکیل نمی تواند وکالت هر دو آنها را به صورت همزمان قبول کند و در صورت نیاز هر کدام باید اقدام به اخذ وکیل جداگانه نمایند.

 

 

حق الوکاله وکیل طلاق در کرج

حق الوكاله وکیل طلاق در کرج یا بر اساس تعرفه مندرج در آئين نامه تعرفه وكالت تعيين و پرداخت مي شود و يا وكيل و موكل ميزان مشخص ديگري را تعيين و توافق مي كنند. حق الوکاله مورد توافق مي تواند در فرم چاپي وكالتنامه يا برگه هاي جداگانه اي نوشته شود و به امضاي طرفين برسد؛ محدوديتي براي تعيين حق الوكاله وکیل طلاق و چگونگي دريافت آن وجود ندارد و مبلغ ثابت و مشخصی در این خصوص تعیین نشده است و جهت تعیین حق الوکاله باید ابتدا با وکیل مشاوره داشته باشید.

 

وکیل کرج
وکیل کرج

شماره وکیل طلاق در کرج

اگر دارای مشکلات مختلف حقوقی هستید و در پی یافتن شماره بهترین وکیل در کرج برای حل مشکلات خانوادگی، کیفری ، ملکی و … می باشید که ارائه دهنده بهترین راه حل برای مشکلات شما باشد گروه حقوقی وکلای البرز بهترین پیشنهاد برای شما می باشد ؛ با ما در تماس (09379219890) باشید.

 

 

گروه حقوقی وکلای البرز / وکیل طلاق در کرج

اگر در انتخاب وکیل طلاق و وکیل خانواده دچار سردرگمی شده اید می توانید با وکلا و مشاوران ما در گروه حقوقی وکلای البرز تماس بگیرید تا شما را در انتخاب بهترین وکیل طلاق در کرج یاری دهند. گروه حقوقی وکلای البرز با بهره‌گیری از وکلای متخصص و با تجربه به شما تضمین خواهند داد که پرونده های حقوقی شما را در کمترین زمان ممکن به نتیجه برسانند.

 


سوالات متداول در خصوص دعاوی خانواده و طلاق


آیا خانم بدون وجود دلایل قانونی می تواند طلاق بگیرد ؟

جهت صدور حکم طلاق به درخواست زوجه نیاز به دلایل و مواردی است که در قانون پیش بینی شده است و اگر دلیل زوجه برای طلاق تنها همین مسئله باشد، دلیل موجهی برای طلاق از نظر قانون محسوب نمی شود ؛ با این وجود اگر زوجه مصر به طلاق باشد و زمان زندگی جدا از هم طولانی شده باشد ممکن است قاضی با طلاق موافقت کند ؛ در خصوص اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید.


چطور می توان خیلی سریع طلاق گرفت ؟

دو راه وجود دارد ؛ راه اول اين است كه همسرتان وكالت حق طلاق به شما بدهد تا سریعتر طلاق انجام شود.
راه دوم اين است که حكم نفقه را قطعي كنيد تا بتوانيد بابت طلاق اقدام كنيد. طلاق به درخواست زوجه که ماهیتا طلاق خلع محسوب می شود تشریفات و مراحلی دارد که باید طی شود و هیچ راه حل ویژه ای برای تسریع پرسه طلاق یکطرفه وجود ندارد. سریعترین راه برای طلاق، طلاق توافقی است و در صورتی که از همسرتان وکالت داشته باشید یا همسرتان در دفتر وکالت ما حاضر شود ما ظرف حدود یک هفته طلاق را برای شما انجام خواهیم داد.


آیا با اعتیاد زوج به دیدن تصاویر مستهجن ، زوجه می تواند درخواست طلاق دهد ؟

این ها می تواند دلیل طلاق باشد ولی صرف بیان این ادعا و ذکر شفاهی این دلایل کفایت نمی نماید و باید اثبات گردد که این وقایع رخ داده است.به طور کلی رفتار غیر اخلاقی شوهر به حدی که ایجاد عسر و حرج نماید یا برای زوجه ایجاد کراهت و تنفر شدید نماید می تواند دلیلی برای طلاق خلع باشد.

شماره تماس بهترین وکیل طلاق کرج

اگر به دنبال یافتن شماره تماس بهترین وکیل طلاق کرج هستید، می‌توانید با شماره ۰۹۱۲۲۶۴۳۵۱۷ تماس بگیرید. تماس با این شماره امکان درخواست وکیل طلاق کرج را فراهم کرده است.

حضور متخصصان ما در شبکه‌های اجتماعی پرطرفدار چون واتساپ، تلگرام و اینستاگرام امکان برقراری تماس و چت آنلاین را نیز فراهم نموده است‌.

بهترین وکیل طلاق در کرج
بهترین وکیل طلاق در کرج

ممکن است برای هر کسی پیش بیاید که در زندگی زناشویی با مشکلاتی مواجه شود که در برخی از موارد، حل آن ها ، نیازمند به وکیل طلاق یا مشاور حقوقی می باشد. اگر چنین نیازی را احساس کردید توجه داشته باشید که انتخاب یک وکیل طلاق خوب، باتجربه و منصف در حل مشکلات و سرنوشت زندگی زناشویی شما نقش و اهمیت زیادی خواهد داشت. همواره توجه داشته باشید که وکیل طلاقی را انتخاب کنید که تخصصش طلاق و خانواده باشد و با همه چم ‌و خم روند طلاق و دادگاه‌ های خانواده آشنا باشد.

برای انتخاب ، ابتدا می توانید با چند وکیل طلاق مشورت کنید. با اینکه وکیل طلاق ممکن است اعتبار خیلی خوبی داشته باشد اما شاید از رفتار او خوشتان نیاید. وکیل شما نباید کسی باشد که با او احساس راحتی نمی‌کنید چون قرار است ساعات زیادی را با هم بگذرانید.

اگر شما در کرج زندگی می کنید و به دنبال وکیل برای طلاق خود هستید ، می توانید با وکلای متخصص گروه حقوقی البرز مشورت داشته باشید و امر وکالت خود را به وکلای متخصص مجموعه بسپارید.

همچنین شما عزیزان می توانید در هر نقطه از کشور که هستید ، از مشاوره تلفنی با وکلای متخصص ما بهره مند شوید . برای مشاوره تلفنی ابتدا فرم مشاوره با وکیل در صفحه نخست سایت را پر کرده و سپس منتظر تماس کارشناس ما جهت هماهنگی ساعت مشاوره باشید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا
با ما تماس بگیرید